7 Φεβ 2012

Boys!

Γυρνάς στο σπίτι βράδυ αργά και ακούς να σου διηγούνται τον παρακάτω διάλογο...

Γιωργος: Μαμά... γιατί δεν κάνουμε ακόμη ένα μωράκι;
Μαμά: Δεν είναι τόσο εύκολο Γιώργο... Τα παιδιά τα κάνουμε εμείς οι γονείς... και πρέπει να μείνω έγκυος για 9 μήνες και μετά θα γεννηθεί και θα πρέπει να το ταϊζουμε να του αλλάζουμε πάνες... άσε που δεν έχουμε και άλλο δωμάτιο....
Γιώργος: Μαμά θα το φροντίζω εγώ. Θα το ταϊζω, θα το αλλάζω... και θα κοιμάται μαζί μου στο ίδιο δωμάτιο... θα του διαβάζω....θα του δίνω του μπέμπη τα παιχνίδια μου
Μαμά: Μπράβο σου Γιώργο, αλλά δεν είναι τόσο απλό θέμα, χρειάζονται χρήματα, χρόνος και να είμαστε και υγειείς...
Γιώργος: Έλα μαμάαααα κάνε ένα μωράκι να έχουμε παρεούλα... να είμαστε τρία αγοράκια...
Μαμά: Ναι αλλά Γιώργο αμά κάνω ένα μωράκι μπορεί να μην είναι αγοράκι... μπορεί να είναι κοριτσάκι...

Γιώργος: Ε τότε ας πάρουμε ένα σκυλάκι...

It's a man's man's world!
Και ακόμη ο Γιώργος δεν έχει σκεφτεί το πως θα ήταν χωρίς κορίτσια... το θέμα είναι ότι μάλλον ο Γιώργος θέλει κάποιον να εκπαιδεύσει μιας και ο μικρός δεν δείχνει να πολυακούει (χθες τον πλάκωνε κιόλας) έχει αρχίσει να σκέφτεται νέες παρέες... Εγωιστής; Ρεαλιστής; ή απλά νιώθει ένα έντονο κενό παρέας και φιλίας;
Τα κορίτσια προς το παρόν είναι εκτός κάθε κύκλου ενδιαφέροντος!

4 σχόλια:

eriol78 είπε...

Χαχαχα! Φοβερή ατάκα, πολύ γέλασα!

serenata είπε...

χαχα φοβερός ο Γιώργος 'Ε τότε ας πάρουμε ένα σκυλάκι...'
Μάλλον βαριέται ακόμα, τα κορίτσια...
Πάντως γέλασα πολύ!!
Να γράφεις πιο συχνά, έχεις πολλά να μας πεις......

philos είπε...

Εγώ έλυωσα, όταν μου την διηγήθηκε η γυναίκα μου! :)

philos είπε...

Προσπαθώ να μην ξεχνιέμαι. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που και συ γράφεις συχνά... μη βλέπεις που δεν αφήνω σχόλια... εδώ και στο δικό μου δυσκολεύομαι! :p