8 Δεκ 2006

Που πήγε ο Χειμώνας?

Έτσι όπως έγραφα τον τίτλο, μου πέρασε από το μυαλό να γράψω ένα παραμύθι, μια ιστορία παιδική για το χαμένο Χειμώνα.
Ξέρω ότι με το ταλέντο μου στην γραφή θα ....τρομοκρατούσα ακόμη και αυτό τον Ευγένιο Τριβιζά με τους φοβερούς ήρωες των ιστοριών του!

Τα Γεράνια άνθισαν!

Ο λόγος που διάλεξα τον τίτλο του ποστ αυτού είναι άλλος.
Είναι γιατί ήθελα να καταγράψω κάτι εκπληκτικό που εγώ και ο αδερφός μου έχουμε παρατηρήσει τις τελευταίες 10 ημέρες.
Κάθε πρωί που κατεβαίνουμε απο Θρακομακεδόνες προς Εθνική Οδό, παρατηρούμε σμήνη πουλιών σε άψογους γεωμετρικούς σχηματισμούς να πετάνε πάνω από το Ολυμπιακό χωριό.

Ως εδώ καλά. Και η γυναίκα μου που της το έδειξα έδειξε να εκπλήσσεται από την ομορφιά του θεάματος, αλλά μέχρι εκεί.
Αναγκάστηκα λοιπόν να της υπενθυμίσω ότι το περιέργο στην υπόθεση είναι ότι αφενός Δεκέμβρης μήνας και είναι αργά για τα πουλιά να αποδημούν τέτοια εποχή, αλλά ακόμη πιο περίεργο είναι να αποδημούν από ΝΟΤΟ προς ΒΟΡΡΑ!!!!

Χειμερινό τοπίο (sic) στους Θρακομακεδόνες!

Μήπως τα πουλιά ξέρουν κάτι παραπάνω από εμάς ή μήπως (το αντεύχομαι) έχουν ξεγελαστεί από το θερμό του κλίματος τον τελευταίο μήνα και όταν τελικά έρθουν τα χιόνια θα είναι πια αργά για αυτά, για να αποδημήσουν και πάλι, και άρα να πεθάνουν από ασιτία όπως παρατηρούν και οι ειδικοί?

Κάτι δεν πάει καλά φέτος. Και δεν το πρόσεξα μονο εγώ...
το διαπίστωσε και ένα ... ξωτικό από την Κοζάνη!!!

Είχαμε για πρώτη φορά χιόνι στις 2 Νοέμβρη και εγω προσωπικά φοβήθηκα ότι θα έχουμε άγριο χειμώνα, αλλά από τότε δεν λέει να χειμωνιάσει.

Αλλα ουδέν κακό αμιγές καλού.


Ο μικρός πάει ακόμη βολτούλες με τη γιαγια στο παιδική χαρά!

Και μέχρι τώρα έχουμε βάλει μόνο μια φορά πετρέλαιο ...!!! (άσχετο, αλλά πολύ σημαντικό για την τσέπη μας!)

4 σχόλια:

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

1)Δεν σε προλαβαινω στα posts ποσα κανεις καθε μερα:D ????Ετυχα και σε περιοδο διαβασματος!!!:P

2)Πολυ πιθανον να ξερουν κατι παραπανω τα πτηνα....:) Η τουλαχιστον αυτο ευχομαι και εγω...!

3)Ειναι πραγματικα ο γιος σου αυτο το bebe στη foto...ΘΕΟΣ!!!!:D

Λογικα θα τα ξαναπουμε σε κανα μηνα:)
Καλες γιορτες:)

philos είπε...

Με ένα ποστ ξεχνιέμαι!
Απλά γράφω και δεν διαβάζω πολύ τελευταία. Γιατί αυτό τον καιρό έχω πολύ δουλειά και απλά αν μου έρθει μια ιδέα, την εκτελώ (πραγματικά και μεταφορικά) αμέσως χωρίς πολύ προεργασία.
Σε ευχαριστώ για τα σχόλια για τον υιό. Και που να τον έβλεπες από μπροστά... Θα τον προξένευα από τώρα!
:ppp

ci είπε...

Να σάς ζήσει:)) Εγώ έκανα βόλτες με τον ανηψιό (της ίδιας κλάσης πρέπει να'ναι!!) και ακόμα το χαζό χαμόγελο έχω της χαζοθείας έχω:D

philos είπε...

Να σαι καλά και στα δικά σου, χαζοθεία!!!
:D