8 Δεκ 2006

Που Χριστούγεννα σημαίνει.... (εξάκις)

Δώρα!
Δωράκια μικρά, δώρα πολλά.
Δώρα για όλους.

Μπορεί πολλές φορές να είναι δώρα χαζά, αλλά ακόμη και η γιαγιά που κάθεται σε μια γωνιά αμίλητη όλο τον χρόνο, δικαιούται και πρέπει να έχει το δώρο της (και μάλιστα από τα εγγονάκια της).

Φέτος πήρα για πρώτη φορά μια σειρά χάζο-δώρα για φίλους απο το Thinkgeek. Εκτός από ένα που ξέρω ήδη που θα το δώσω, για τα υπόλοιπα δεν έχω αποφασίσει ακόμη ποιο δώρο θα δώσω σε ποιον.

Είπα να μπω στον πειρασμό να τα παρουσιάσω εδώ, αλλά οι τέσσερις από αυτούς τους φίλους παρακολουθουν το blog μου σχεδόν καθημερινά και άρα τα δώρα αυτά θα χάσουν την μαγεία τους, αν τα δουνε από τώρα.

Θα σας δείξω το δώρο που κρατήθηκα και δεν το πήρα φέτος, αλλά μες στα επόμενα χρόνια σίγουρα θα το πάρω στον μικρούλη μου.


Ενα μικροσκόπιο με σύνδεση usb.
Φοβερό και όχι ιδιαίτερα ακριβό!


Και επειδή δώρα, δεν είναι μόνο αυτά που πηγαίνουμε ή μας φέρνουν οι φίλοι,

μπορούμε όλοι να κάνουμε ένα μικρό δωράκι, εντελώς ανώνυμα σε δεκάδες παιδιά και άλλους συνανθρώπους μας.

Μια τέτοια ευκαιρία μας δίνεται αύριο και μεθαύριο στο bazaar των δρόμων ζωής στο Γκάζι.
Περάστε μια βόλτα,
να γευτείτε Εκλεκτά γλυκά, Απίθανα εδέσματα, Ζεστό gluhwein, Αρωματικό καφέ,
να ακούσετε Δυνατή μουσική
να δείτε... Πολλούς καλούς φίλους απ' όλα τα μέρη της Ελλάδας (στις 6μμ του Σαββατου θα παρευρίσκονται αρκετοί επώνυμοι ή μη bloggers)

και να πάρετε και κυρίως να δώσετε μια γενναία γεύση αληθινής αγάπης.


Εγώ να δωσω συγχαρητήρια στην Magica de Spell και σε όλους τους εθελοντές για αυτή τους την προσπάθειά και εγώ με την σειρά μου θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ με τον υιό και την σύζυγο, μάλλον κατά την Κυριακή το πρωί όπως το βλέπω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: