25 Φεβ 2011

40 όμορφα χρόνια!

Κάτι μέσα μου λέει ότι πρέπει να γράψω ένα κείμενο.
Να προϋπαντήσω την νέα μου δεκαετία ή να αναλογιστώ για ότι έζησα στα 30's μου?
Ή μήπως να κάνω τικ στις λίστες του Κωστόπουλου για το τι πρέπει να κάνει ένας άνδρας ως τα 40 του?



Κάποτε τα νούμερα ασκούσαν έλξη πάνω μου. Το σαράντα (40) ακουγόταν τρομακτικό, τεράστιο, μακρινό.
Ένιωθα ότι θα είμαι εντελώς διαφορετικός από ότι πριν 15 χρόνια.
Και είμαι, αλλά ήρθε τόσο αργά, τόσο καλά.
Είμαι ευχαριστημένος.

Νομίζω ότι αυτό γιορτάζω σήμερα.
40 υπέροχα χρόνια! Αυτά γιορτάζω. Τις όμορφες στιγμές μου!
εποχές Κλικ!

Μπορεί να αργήσανε να επιτευχθούνε στόχοι ή ακόμη να μην έχουν επιτευχθεί όλοι αλλά δεν με νοιάζει πλέον.
Θέλω μόνο υγεία και δουλειά για να συντηρώ καλά την οικογένειά μου.
Εκεί γύρω στα 34-35 ένιωσα άβολα. Εκεί συνειδητοποίησα ότι μεγάλωσα. Ότι μεγαλώνω και άλλους που με έχουν ανάγκη. Αγχώθηκα για θέματα υγείας. Και συνέχισα... ο κύκλος πέρασε.
Καιρός να κάνω πράγματα που θα μείνουν.
Δεν βάζω στόχους... ή μάλλον βάζω αλλά χωρίς άγχος και βιασύνες, εμμονές. Ποτέ δεν το έκανα αυτό άλλωστε. Ακόμη λιγότερο σήμερα. Θέλω να βάζω στόχους για τα πράγματα που οραματίζομαι χρόνια πριν εκκολαφθούν και σε άλλα μυαλά.

Παρίσι τον Ιούνιο
Μπορω να φτασω ως τα 50 με την ίδια διάθεση, για καλαμπούρι, για χιούμορ, για παιχνίδια, για γράψιμο, για δουλειά ακόμη και για σεξ όπως έχω σήμερα?
Να μεγαλώνουν σωστά και χωρίς προβλήματα τα παιδιά μου?
Να είμαι κοντά τους?
Αυτά θέλω.

Η ζωή αλλάζει ραγδαία. Απροσδόκητα.
Η ζωή είναι τεράστια αλλά στις αναμνήσεις νιώθεις να περνάει γρήγορα.

Θέλω τεράστια καλοκαίρια και γρήγορους χειμώνες.
Θέλω ταξίδια.
Θέλω Παρίσι.
Να φωτογραφίζω.
Να εκπαιδεύω τους γιους μου στην ζωή.
Να τους βγάζω τις ωραιότερες φωτογραφίες και ας τις κρατάω στο private παρόλο τον πειρασμό να τις δείξω και εδώ!



Θέλω αγαπημένους φίλους.
Παλιούς και νέους.

Να βλέπω όσους αγαπώ γύρω μου και ας μην τους το δείχνω τόσο εκφραστικά.

Θέλω να τους ευχαριστήσω που έχουν κάνει την ζωή μου τόσο γεμάτη σε συναισθήματα, τόσο πλήρη, τόσο ξεκούραστη.

Και αν αύριο δεν κατάφερα να πάω το ταξίδι που ήθελα, δεν στενοχωριέμαι... είναι απλά ένα μικρό ταξίδι, μια μικρή ηδονή στο μεγάλο ταξίδι που συνεχίζεται και εύχομαι να διαρκέσει το ίδιο καλά για πολύ ακόμη, γιατί νιώθω ακόμη ξεκούραστος και φρέσκος και πλέον δεν αγχώνομαι που συνειδητοποίησα ότι δεν κρατάω εγώ το τιμόνι! Ποτέ δεν το κρατούσα!

Κάδρο από τα Λιχαδονήσια



20 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια πολλά και καλά, φίλτατε.
Τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου θα τις βρεις πάλι εσύ. Έτσι είναι και έτσι συνεχίζεται η ζωή.
Ό,τι επιθυμείς για σένα και την οικογένεια.

Sophia είπε...

Σκίσε τις λίστες των άλλων και κράτα αυτή που σου φτιάχνει η ζωή σου κάθε μέρα, τα μικρά βήματα που τα τροφοδοτούνε όνειρα, και που είναι αρχές μεγάλων ή μικρών ταξιδιών!!!
;-)

next_day είπε...

με συγκίνησες....
Χρόνια σου πολλά!
Εύχομαι όλες οι δεκαετίες της ζωής σου να σε βρούν με τέτοια διάθεση!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
penelope είπε...

Χρονια πολλά φιλε!! απογραφή βλέπω ότι κάνεις.. :))

eriol78 είπε...

Χρόνια πολλά και καλά!

Όπως τα είπες, υγεία και εργασία, όλα τα άλλα τα βρίσκουμε στον δρόμο.

maya είπε...

Είναι μια όμορφη ηλικία τα 40 για να απολαμβάνεις τη ζωή με όσα έφτιαξες και να προσμένεις τα όσα θαρθουν...

Σου εύχομαι να έρθουν χαρές, να σε βρούνε γερό και στα 50 και στα 60 και στα 70 και στα όσα είναι μπροστά σου και να έχεις πάντα την ίδια αισιοδοξία και αγάπη για τη ζωή.

Costas είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε. Το ταξίδι είναι όμορφο και θέλει μόνο μια αποσκευή. Υγεία. Δυστυχώς πρέπει να περάσεις μια συγκεκριμένη ηλικία για να καταλάβεις την άγρια ομορφιά του. Προχώρα άφοβα. Σε ακολουθώ...από κοντά :-)

stavroz είπε...

Χρόνια πολλά και καλά. Εύχομαι να πραγματοποιηθούν τα θέλω σου και μετά από σαράντα χρόνια να μας γράφεις ξανά για τις καινούργιες επιθυμίες σου.

Theodora Papapanagiotou είπε...

Τι κείμενό σου το είδα από αναδημοσίευση στο Facebook. Όντας σχεδόν στη ίδια ηλικία, καταλαβάινω απόλυτα τι εννοείς... Χρόνια πολλά και δημιουργικά...

gaitanaki είπε...

Χρόνια Πολλά! Εύχομαι να έχεις πάντα τα μάτια ορθάνοιχτα όπως τώρα για να βλέπεις όλα τα πανέμορφα και χαρούμενα γύρω σου! Αν το μεταδόσεις αυτό και τα παιδιά σου, θα είναι πάντα ευτυχισμένα. Χρόνια πολλά από μια καινούρια διαδικτιακή φίλη.

Vivi Kotoula είπε...

Χρόνια Πολλά! Εύχομαι να κλείνεις κάθε δεκαετία της ζωής σου με την ίδια δήλωση "Είμαι ευχαριστημένος". Αυτό "λέει" τα πάντα!

sitronella είπε...

Ο Κωνσταντίνος δε λέει ποτέ "χρόνια πολλά". Λέει πάντα "χρόνια καλά".
Εγώ πάλι είμαι πιο πλεονέκτρα, τα θέλω όλα. Και πολλά και καλά. Και αυτό εύχομαι και στους άλλους.
Χρόνια πολλά και καλά λοιπόν και γεμάτα από όλα τα σημαντικά -κυρίως όσα είναι σημαντικά για σένα- πράγματα. Εγώ θα έλεγα αγάπη, υγεία, φίλους και καλές στιγμές.
Νομίζω το πιο σημαντικό είναι να αναλογίζεσαι τη ζωή σου και να σκέφτεσαι πως είσαι ικανοποιημένος. Και εύχομαι να έρθουν πολλά ακόμα χρόνια που θα σταματάς και θα ανακαλύπτεις αυτό ακριβώς και πάλι.

sstamoul είπε...

Χρόνια πολλά, πάντα με υπέροχες στιγμές!

Ανώνυμος είπε...

είχα πει στον παππού μου "έλα βρε παππού λίγα χρόνια και καλά" και εκείνος μου απάντησε "μα στα πολλά θα είναι και τα καλά"
άρα συμφωνώ
χρόνια πολλά και καλά φίλε!

Φλώρα είπε...

Χρήστο μου, καλώς όρισες στο κλάμπ των σαραντάρηδων! Να είσαι πάντα καλά εσύ και η οικογένειά σου, να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι και να έχεις πάντα όρεξη για ζωή όπως και τώρα.
Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και νιώθω σαν να σε ξέρω χρόνια!
Φιλιά και αγκαλιές!

DaNaH είπε...

Χρόνια πολλά Χρήστο! Ό,τι επιθυμείς! Σου εύχομαι να έχεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα την ίδια όρεξη για ό,τι σε γεμίζει στη ζωή! Να σε χαίρεται η οικογένειά σου και να είσαι πάντα αισιόδοξος! :)

Ανώνυμος είπε...

ki εγω σαρανταρα ειμαι....

Evita είπε...

Χρόνια πολλά Χρήστο!
Να χαίρεσαι τα καλά σου και την όμορφη οικογένειά σου!
Ζωή,στόχοι, "χωρίς άγχος και βιασύνες, εμμονές "..., πόσο δύσκολο είναι να συντονιστείς σε αυτή τη φιλοσοφία...
Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας ένα τόσο όμορφο κείμενο!
Φιλιά πολλά

Διόνα είπε...

Χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία και δημιουργία!