20 Οκτ 2007

Κούπες...

Η φίλη μου η Σοφία δίνοντας συνέχεια στο tag που της έκαναν άλλοι bloggers, επέλεξε το θέμα αυτου εδώ του ποστ, να είναι η αγαπημένη μου κούπα:


Θέλοντας να είμαι ειλικρινής, σας παρουσιάζω την κούπα με την οποία πίνω τον λατρεμένο μου nespresso εδώ και μερικούς μήνες.
Διαθετω ήδη αλλες 7 ίδιες κούπες με αυτήν της φωτογραφίας, μέσα από τις οποίες αναδεικνύεται άψογα το άρωμα και η γεύση του ristretto ή ενός lungo.

Στο ντουλάπι έχω πάνω από είκοσι -όλες διαφορετικές μεταξύ τους - κούπες και όλες αγαπημένες γιατί αποτελούν οι περισσότερες δώρο αγαπημένων προσώπων ή ανάμνηση ωραίων στιγμών από κάποιο ταξίδι, η κούπα της φωτογραφίας έχει καταφέρει να μπει στην καρδιά μου από την πρώτη στιγμή, όχι τόσο για το λιτό της αλλα συναρπαστικό της design αλλα κυρίως για το όμορφο περιεχόμενο που περικλύει!


O philos προειδοποιεί:
Αν εθιστείτε στην συνήθεια του espresso στο σπίτι, δύσκολα θα απεξαρτηθείτε προς τέρψιν άλλων παλιών καλών συνηθειών, όπως ο ελληνικός, ο φραπές (με ς πάντα στο τέλος), ο γαλλικός ή το τσάϊ!
Γίνεται πανεύκολα και μοσχοβολάει ο τόπος όταν ετοιμάζεται!

Disclaimer notice:
Καλούνται υποχρεωτικά και αμετακλήτως όσοι αφήσουν σχόλια σε τουτο εδω το ποστ να αναλάβουν να συνεχίσουν το παιχνίδι, ποστάροντας και αυτοι με την σειρά τους για την αγαπημένη τους κούπα.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει γιατί κανείς δεν άφησε μήνυμα!!

Χαχαχαχαχαχα! πολύ καλό, κανείς δεν θέλει να δείξει την αγαπημένη του κούπα....!!

Cinderelen είπε...

Πολύ ωραία κούπα... Μου αρέσει που δεν είναι τόσο λεπτή όσο οι συνηθισμένες πάνω πάνω :)

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκλησή μου :-)

Εγώ μπορώ να αφήσω άφοβα μύνημα, μιας που έχω ήδη δείξει την κούπα μου χιχιχι

philos είπε...

Νομίζω dealsend σε επισκέφθηκε ήδη... η κατάρα της κούπας...
ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑ
ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑ (Βαθύ μπασο αποκόσμιο γέλιο!!!)

Και η λευκή κούπα της εταιρείας είναι ένα ποίημα. Θα την αφήσω για να μου την κάνω δώρο τα Χριστουγεννα!

Σοφία, δεν έχω αποκλείσει κανέναν απο όσο θυμάμαι... Ακόμη και αν έχει ήδη δείξει την κούπα του...
;D
Λες να έρθει και απο σένα η κατάρα της κούπας?

bbchris είπε...

Ο nespresso δεν ξέρω αν είναι καλός αφού δεν έχω πιεί. Εξ ονόματος, μου θυμίζει Nestle και ως εκ τούτου είμαι αρνητικός.

Για την κούπα μια και σχολίασα, εν ενθέτω χρόνο... :)))))

Ανώνυμος είπε...

Δεν μασήσαμε απο την κατάρα σου philos

Δεν πτοηθήκαμε απο τα ΜΠΟΥΧΟΥΧΟ σου

Δεν φοβηθήκαμε τίποτα!!!

Δε κούπα γκείμ ιζ ον!

b.b. chris Είναι εξαιρετικός καφές..ειδικά ο ristretto είναι καταπληκτικο!!

Σοφία είπε...

Τι είναι η κατάρα της κούπας;

Και για πόσες κούπες πρέπει να ποστάρω μέχρι να εξιλεωθώ;

philos είπε...

Χρήστο καμία σχέση με nestle.
Η nestle στους espresso κρύβεται πίσω από το όνομα Buondi!
Δοκίμασε που λέει και ο καταραμένος, ο dealsend δλδ, και θα δεις.
Διαθέτουμε και στην εταιρεία, αν μας έρθεις για κανα καφέ!

Σοφία, δεν θα θελα να είμαι στην θεση του dealsend που έπαιξε με την κατάρα της κούπας....
Κάνε ότι νομίζεις καλύτερο...
Αλλα η κατάρα της κούπας, μετά την προσβολή που υπέστη... νομίζω θα δράσει δριμύτερη!!!
:D

philos είπε...

Και κάτι πληροφοριακό...
Η εμφάνιση της κατάρας της κούπας καταγράφηκε σε αυτό εδώ το ποστ