7 Αυγ 2007

Εχω διαπιστώσει....

ότι και γω αλλα και άλλοι Bloggers,
δεν γράφουν ποστς όταν έχουν κάποιες έντονες στιγμές στη ζωή τους.

ενα καλό νέο,
ή ένα κακό νέο,

έντονες ευτυχισμένες στιγμές,
ή άσχημες στιγμές,

προβλήματα,
έννοιες,
δουλειές στο γραφείο ή στο σπίτι,

μια σημαντική αλλαγή στην ζωή τους,

όταν ερωτεύονται (και όχι τόσο όταν χωρίζουν!)
όταν βρίσκουν άλλα ενδιαφέροντα, πιο ενδιαφέροντα,

όταν δεν έχουν χρόνο,

όταν συνειδητοποιήσουν ότι έχουν στερέψει από καλές ιδέες ή...

.... τέλος....

όταν έχει μπει για τα καλά η ραχάτικη διάθεση του Αυγούστου στην ζωή μας.



Και τότε ή μπαίνουν τίτλοι τέλους....

ή αλλάζει κεφάλαιο στο blog τους (μου).

10 σχόλια:

ci είπε...

η αλήθεια είναι.. πως όσο άρχισε να αυξάνει το φαινόμενο "ιντερνετο-κουτσομπολιό" τόσο περιορίστηκαν τα πιο προσωπικά ποστς.
ah the good old blog days(;P).

καλή συνέχεια, έτσι ή αλλιώς:)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ξεχασες και κατι ακομη....Οταν δεν εχουν pc στο χωριο τους!!!!!

paraxeno είπε...

η ζωή είναι τόσο κοινή τόσο όμοια, τι να γράψεις που δεν το χει ξαναγράψει κάποιος, που δεν το χει ζήσει κανείς, εχουμε γίνει πολύ προβλέψιμοι οι άνθρωποι, πολύ κοινότυποι, πάψαμε να δημιουργούμε καταστάσεις με φρεσκάδα στις ωρες ή τις μερες μας, πάψαμε να ειμαστε παραγωγικοί στο πνεύμα στη ψυχή, ή απλά φτασαμε στα έσχατα όριά μας και πάμε πισω πάλι μέχρι να γίνει η σελίδα ξανά λευκή για να αρχίσουμε πάλι απ την αρχή... μου τη δίνουν τα πεπερασμένα είδη που η μόνη εξέλιξη τους ειναι καλύτερο αμάξι και μεγαλύτερη πισίνα :Ρ

ποτε θα πάμε να φυτέψουμε λουλούδια????

ποιος αναγνωρίζει την άγρια μέντα από τον άγριο δυόσμο??? και ποιος το δεντρολίβανο από τη λεβάντα εάν δεν είναι ανθισμένα???

μη με παρεξηγείτε τρελλές αυγουστιάτικες απορίες και διαπιστώσεις :Ρ

paraxeno είπε...

ξέρετε μέντα & δυόσμο, εκείνη τη πρασινάδα που βάνουν στα μοχίτος :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

Ανώνυμος είπε...

Για όλα φταίνε οι γκόμενες!!!

philos είπε...

Πανω που παω λίγο να ηρεμησω ξανα δουλεια....
Κατι μου λέει citronella ότι είσαι πιο ενημερητων εξελίξεων απο μενα.
;D

ΠΡΕΖΑ ΤV, και αυτός σημαντικός λόγος, εξ ου και η mobile card που παρήγγειλα με αφορμή την δουλεια!

συνεχίζω αργότερα...

Σοφία είπε...

Εγώ δηλαδή που γράφω πολύ, είναι ένδειξη πως δεν έχω έντονες στιγμές στη ζωή μου, ή πως δεν έχω ζωή γενικώς;
Χμμμμ.... με έβαλες σε σκέψεις τώρα!

CyberEddie είπε...

Για να μπορέσω να "δώσω" συναισθήματά μου όταν τα νοιώθω πρέπει πρώτα να βρώ χρόνο να ... κάνω setup στο κινητό μου για να συνδεθεί με το blog μου! Χτες ήθελα αλλά ...

jojo είπε...

ω, πόσο αλήθεια είναι αυτό που λες!

γιατί, τι να πεις και τι να γράψεις αν δεν μπορείς να μιλήσεις για ότι πιο σημαντικό συμβαίνει στη ζωή σου?

το γιατί δεν μπορείς βέβαια να το πεις, είναι ένα άλλο μεγάλο θέμα...

επιφυλασσόμεθα όμως.... ;)

philos είπε...

...συνέχεια....
έπεσε δουλίτσα και ζητώ συγγνώμη που δεν έχω ανταποκριθεί ήδη.
Χριστίνα, όλα θέλουν μέτρο.
Και το blogging πάνω από όλα.
Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί πρέπει και μεις να δίνουμε πάνω από όλα τον καλύτερο μας εαυτό στην δουλειά μας, σε αυτό για το οποίο κάποιοι επιλέγουν να μας πληρώνουν για να δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας.
Και μου αρέσει όταν γίνεσαι αιχμηρή και καυστική.

Σοφία, κακώς το πήρες έτσι προσωπικά. Δεν είναι ΑΚΙΣ τα παραπάνω. Όσοι γράφουν πολύ και καλά όπως εσύ, έχουν και παραέχουν ζωή! Απλα σε κάποιες φάσεις για κάποιους προσωπικούς λόγους μπορεί να μην θέλεις να δημοσιοποιήσεις αυτα που σου συμβαίνουν, όσο καλά ή αρνητικα μπορεί να είναι.

Δεν θέλω να αναφέρω παραδείγματα, αλλα αρκετοί γνωστοί bloggers, έχουν εξαφανιστεί για κάποια διαστηματα για πολύ καλούς ... λόγους!
;D
Όπως σοφά λέει και O Deal, για όλα φταίνε οι γκόμενες ή οι γκόμενοι αρκετές φορές!

Ανδρέα, στο blog του μακρινου μέλλοντος έχω φανταστεί πολλές φορές πως θα μεταφέρονται οι σκέψεις μας στις σελίδες μας μονομιάς!

jojo, να και κάποιος που συμφωνεί μαζί μου και με καταλαβαίνει!
;)