1 Αυγ 2007

Καλό μήνα να έχουμε ....

Χωρίς πολλά πολλά λόγια.
Το MEN'S HEALTH έχει ένα πολύ όμορφο και απλό άρθρο στην αγγλική του έκδοση, για διαφορες στάσεις (ναι βρε κουτά για ερωτικές μιλάω), που μπορείτε να απολαυσετε, δίνοντας παράλληλα κάποιες ... διευκρινιστικές οδηγίες για τυχόν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της καθε μιας!

Αξίζει να διαβάσετε όλο το κείμενο στα Αγγλικά (1, 2) και μετά ...

... απλά δοκιμάστε!


Στάση Spork
Ετσι στην πρώτη σταση που βλέπετε παραπάνω κοιτάμε να είμαστε προσεχτικοι, μην χρειαστεί φαρμακείο!!!


Στάση Αράχνη
στην δευτερη μας ενημερώνει το σχετικό εικονίδιο ότι με αυτή την στάση μπορούμε να επιμηκύνουμε την απολαυση


Στάσις Ιεραποστολική


ενώ σύμφωνα με το αγγλικό κείμενο η κλασσική ιεραποστολική συστηνεται για την αρχή μιας και επιτρέπει την οπτική επαφή,

Στάση του τεμπελη ανδρα! (γιατί άραγε?)

Καρεκλάτο (ή κουταλάτο που έλεγε και μια φίλη!)



Belly flop
όπου μπορούμε να ανακαλύψουμε το περιβόητο σημείο G ενώ παράλληλα αναμένουμε και έκρηξεις απόλαυσης!!!


Doggy style
(Για την μαϊμού υπονοεί ο συγγραφεας για το πρωτόγονο της στάσης, αλλά για το σπίτι που καίγεται από κάτω δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι θέλει να πει ο ποιητής!)



Reverse Cowgirl
(ή ποια έχω μπροστα μου?)

Καμιά ιδέα για ένατη στάση?

Ένας μήνας καλοκαίρι μας έμεινε μόνο. Για αυτό...
αφήστε για λίγο τα blogs και να ξεκινάμε προπονήσεις σιγά σιγά .

Και από Απρίλιο - Μάϊο περιμένω τις ανταποκρίσεις σας για τυχόν ευτυχή αποτελέσματα!

Και για να γνωριστουμε καλύτερα μεταξύ μας, μπορείτε να συμμετάσχετε στην μικρή μας δημοσκόπηση:

17 σχόλια:

CyberEddie είπε...

H γυναίκα μου λέει το ...96 [ο καθένας κοιμάται στη μεριά του!!!]

Σοφία είπε...

Τι κάνουν όλοι αυτοί, παιδάκι μου; Έχασαν τίποτ΄ και ψάχνουν να το βρουν;

Σοφία είπε...

Cybereddie, μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεται η γυναίκα σου :-D

CyberEddie είπε...

Ήμουν σίγουρος Σοφία! Τι σου είναι οι γυναίκες τελικά~~~~~~!

philos είπε...

Ανδρέα, δεν το είχα ξανακουσει αυτό που είπε η γυναίκα σου!
Απίθανη ατάκα! Την ενσωμάτωσα στο poll για να ψηφίσει και η γυναίκα σου!
Επίσης ενσωμάτωσα και μία αλλη επιλογή που λέγεται other και μπορεί ο καθένας να προσθέσει ότι θέλει!

π.χ. η Σοφία που ακόμη ψάχνεται....
;DDDD

Debby είπε...

Άλλο καρεκλάτο και άλλο κουταλάτο!
Στο καρεκλάτο, κάθεσαι!
Στο κουταλάτο είσαι ξαπλωμένος στο πλάι!
Αντε γιατί σαν να μπερδευτήκαμε μου φαίνεται! :-)

CyberEddie είπε...

Ακομά γελάει η Ελενα, η γυναίκα μου - εγω τα εχω πάρει με την συγκεκριμένη στάση - και έχουμε ανοίξει μεσανατολικό!!

philos είπε...

Ειρήνη υμίν αδέρφε μου Ανδρέα!
Αν είναι να ανοιξετε μεσανατολικό, να κάνουμε και τον μεσολαβητη! Να σας στείλουμε έναν ειδικό απεσταλμένο!
Πλάκα πλακα ζωγραφισε η γυναίκα σου και έχει και 2 ψήφους ήδη στο σχετικό Poll.
Εσύ μην μου πεις ότι εισαι πάλι κότερο σήμερα!
;D
ΖΗΛΕΥΩ!!!

Eleni63 είπε...

Aντε και από Σεπτέμβρη Καμα Σούτρα πάνω από όλα!

Eleni63 είπε...

Aντε και από Σεπτέμβρη Καμα Σούτρα πάνω από όλα!

philos είπε...

Ελενη, να ξορκιζουμε λίγο τις κακές ειδήσεις...
Και οσον αφορα το αφεντικό μου το χει ρίξει στο κάμα σουτρα όλο το χρόνο!!!
;D

CyberEddie είπε...

Δεν είναι κότερο... είναι υπερωκειάνιο! 45-40 μέτρα με δίκτυο wi-fi και δορυφορικά και όλα ελέγχονται μέσα από τον server που τους βάζω! Φαντάσου ότι είναι ένα πολύ μικρό κουτί που έχει 9 usb και 4 σειριακές, όλες καλλυμένες με πράγματα!!

philos είπε...

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ αλλα!
Εγω στην θέση σου για αμοιβή θα ζητούσα καμια βόλτα ή έστω μια ξενάγηση!
Να μπορείς να πεις και συ στην γυναίκα σου την κλασσική ατάκα.
"Έχω και κότερο... πάμε μια βόλτα"
;D

Artanis είπε...

Η φίλτατη debby καθάρισε!
Εύγε, κοριτσάρα μου!
Για κάποιους το προτιμώμενο είναι το πέρασμα από όλες τις στάσεις και στο τέλος την "96". (Ανεβαίνω στο λεωφορείο στην αφετηρία και κατεβαίνω στο τέρμα, ένα πράγμα...)
;-)

NinaC είπε...

Αγαπητέ Φίλε, θα σας επιπλήξω! Όταν γράφετε επιστημονικά ποστς, θα παρακαλούσα να μελετάτε το θέμα σας καλύτερα, να το ερευνάτε εις βάθος και να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο. Η στάση "καρεκλάτο" και η στάση "κουταλάτο" ουδεμίαν σχέσιν έχουν, είναι δύο εντελώς και παντελώς διαφορετικές στάσεις.

Δεν προχωράει η επιστήμη με παραπληροφόρηση και κομπογιανιτισμούς, φίλτατε!!!

CyberEddie είπε...

Αντε μπράβο! Κάνε και καμιά ... επιστημονική μελέτη! Πρώτα θα δοκιμάζεις και μετά θα ... αναφέρεις!!

Ειδικά στο τέλος θέλουμε και επισκόπηση ...

philos είπε...

Θα συμφωνήσω αγαπητή μου composition. Το επιστημονικό σας υπόβαθρο σε αυτά τα θέματα κα όχι μόνο, και η ευγενική συμβολή σας για το καλό της ενημέρωσης είναι αξιέπαινη και επικροτεα!
Αλλά με μπέρδεψε αυτη η φίλη. Και αυτή άλλο εννοούσε!
Θα επανορθώσω από Δευτέρα, που θα έχω περισσότερο χρόνο.
Πάντως μέχρι στιγμής οι αναγνώστες μου στην πλειοψηφία φαίνεται να έχουν πρωτογονα γουστα!