10 Δεκ 2011

Slow river!

Στο αυτοκίνητο... η κουβέντα του Γιώργου με τη μαμά του κάποια στιγμή το έφερε στο θέμα ότι η μία δασκάλα του είναι "πολύ αδύνατη....η πιο αδύνατη στο σχολείο και η άλλη όχι και τόσο... αλλά είναι η πιο γλυκιά!"

Μου έκανε εντύπωση που ο γιος μου τον οποίο δεν είχα ακούσει ποτέ να εκφραστεί ανοιχτά για άνθρωπο στη ζωή του, ξαφνικά άρχισε να παρατηρεί και να κρίνει τέτοιες λεπτομέρειες... γιατί για να λέει σε όλο το σχολείο... σημαίνει ότι έχει παρατηρήσει... όλο το σχολείο!
Η ερώτηση μου βγήκε αβίαστα... σωστό λάθος... δεν ξέρω:

- Και τελικά Γιώργο ποια είναι η πιο όμορφη δασκάλα;
- Από την δική μας τάξη ή και από την Δευτέρα;
- Και από τις δύο...
- ......... Η δασκάλα του Α2 και αυτή του Β1.

... αποκρίθηκε ο γιος μου με ύφος ήρεμο, σοβαρό, αυστηρό και προπάντων... απόλυτο!

Σήμερα και αν εΞεπλάγην...

2 σχόλια:

gaitanaki είπε...

αυτό θα πεί έχω άποψη!! Φιλάκι από μένα δώστου!

Αννα είπε...

Γιατί πάντα χάνω τα σχόλια που σου γράφω....
Πλέον θα κάνω μια αντιγραφή πριν πατήσω Δημοσίευση
Ξαναγράφω λοιπόν....

Μου αρέσει ο μικρός που έχει άποψη. Τα παιδιά έχουν ένα δικό τους τρόπο να κρίνουν...Έχουν τα δικά τους κριτήρια και συνήθως είναι και πολύ σωστά...

Και αυτό δε στο γράφει όποια όποια...
Στο λέει η ομορφότερη, η εξυπνότερη, η καλυτερότερη δασκάλα στον κόσμο και στο Σύμπαν ( ναι , ναι και τις εξωγήινες συναδέλφισσες τις τρώω λάχανο)