3 Μαΐ 2009

Silence please...

Eίναι ενδεικτικο της φύσης μας.
Φτιάχνεται μια απλή υπηρεσία, το twitter. Το twitter διαφημίζεται ως κάτι απλο. Κάτι που σου επιτρέπει να εκφραστείς λιτά μεσα απο 140 χαρακτηρες.
Και μέσα σε συντομο χρονικο διάστημα φυτρωνουν άλλες 500 υπηρεσίες γυρω απο το twitter για να βοηθήσουν να διαχειριστείς καλύτερα αυτη την απλη υπηρεσία.

Η απλότητα έχει πεθάνει προ πολλού. Και τελικά καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αυτό που αναζητουμε δεν είναι απλότητα, αλλά ακροατήριο, followers, επικοινωνία. Αναζητουμε ανθρώπους... πολλους ανθρώπους για να μας ακουνε... χωρις όμως να αντιλαμβανόμαστε ότι στο τέλος ουσιαστικά ουτε μας ακούνε, ούτε τους ακούμε...

Μένει μονο η χαλαρη κουβεντουλα... και ένα ατελείωτο τιτίβισμα στα αυτιά μας... μονο και μονο για να διαπιστώσεις, αργα ή γρήγορα, πόσο όμορφη και αναζωογονητική και κυρίως ... δημιουργική μπορεί να ειναι η ησυχία...

8 σχόλια:

attackta είπε...

Ακριβώς έτσι! Την καλησπέρα μου..

Vassilis είπε...

Ααα ωραία το είπες, ησυχία. Ας μην πούμε τίποτα άλλο και διαταράξουμε τη γαλήνη της. Καλή εβδομάδα!

ThirdEye είπε...

Στο' πα και στο ξαναλέω...όλα είναι μια ιδέα. Σαφώς η δημιουργεία πηγάζει από ανθρώπους αλλά σίγουρα όχι από μια εικόνικη πραγματικότητα. Ερώτημα: Τελικά βλέπουμε τους ανθρώπους μόνο σαν αριθμούς;

Σοφία είπε...

Εγώ πάντως έχω μόνο 4 followers στο Twitter, που τους ξέρω όλους προσωπικά, και καμία έξτρα υπηρεσία. Είμαι στην μειοψηφία, ε;

philos είπε...

@attackta το ξερα ότι θα συμφωνούσες! :D

@vassilis, Καλή εβδομάδα με γαλήνη και ηρεμία! :D

@thirdeye Σιγουρα δεν βλέπουμε τους ανθρώπους μόνο ως αριθμούς, αλλά οι μεγάλοι αριθμοί είναι αυτοί που στο τέλος μας κουράζουν.

@Σοφία, πραγματικά είσαι αξιοθαυμαστη! Και ανήκεις στο 0,1% του πληθυσμου του twitter! :))

Σοφία είπε...

Κατάλαβα... έχω μείνει εκτός Βουλής!!

Sophia είπε...

Για μένα, κάτι αντίστοιχο του silence που λες, είναι και η κουβέντα με τους φίλους, στα τραπεζάκια της πλατείας ή δίπλα παό την θάλασσα!!
(Τελικά, το έχουμε οι Σοφίες με το twitter!!!)
;-D

Kwlogria είπε...

Σωστόοος!! Εγώ βαριέμαι τρελά και φέισμπουκ και τουίτερ. Δεν καταλαβαίνω τίποτα και σίγουρα δεν θέλω να βρω όσους έχω χάσει. Επίσης μου αρέσει να μιλάω στο τηλέφωνο και να πίνω καφέδες και μπύρες έξω. Οπότε... :)