24 Νοε 2008

Επιτέλους το πάτησα... το publish post button!

Εναλλακτικός τίτλος... "micro ... is sooooo big!"

Εβδομάδες τώρα καθημερινά γράφω σεντόνια ολόκληρα εδώ στην δουλειά. Κείμενα, κείμενα, αναλύσεις, πίνακες με δεκάδες στήλες οριζοντίως και χιλιάδες μερικές φορές καθέτως!!! ... και με το που τελειώνω κάτι, ανακαλύπτω ότι πρέπει να προσθέσω και κάτι ακόμη για να γίνει πιο compact, πιο άτρωτο... ή ανακαλύπτοντας ένα νέο έγγραφο... ανατρέπω δουλειά ημερών ή και εβδομάδων... μια ατέρμονη αναζήτηση του τέλειου.
Το μυαλό μου προσπαθώ να το περιορίσω προς εκείνη μόνο την κατεύθυνση για να αποδώσει το καλύτερο δυνατό, στο λιγότερο δυνατό χρόνο. Γιατί το αποτέλεσμα της δουλειάς μου μου δεν θα το δω άμεσα... το πιθανότερο να το δω μετά απο μερικούς μήνες ή και μερικά ακόμη χρόνια... δυστυχώς...

Αλλά ακόμη και σήμερα, μετά από τόσα χρόνια ανελλιπούς λειτουργίας του εγκεφάλου μου, δεν έχω καταφέρει να τον δαμάσω αποτελεσματικά ... με πηγαίνει αυτός εκεί που θέλει...
Έτσι σκόρπιες ιδέες, εντυπώσεις και συναισθήματα μου τα αφήνω σκόρπια εδώ και εκεί... plurk, friendfeed, twitter... και πολλές φορές τα πρωινά σε roadcasts. Μην βλέπετε που δεν ανεβάζω αυτές τις μέρες roadcast... είναι καθαρά τεχνικό το θέμα ...
Αλλά δεν περνάει μέρα που να μην μου λείπει το blogging. Δεκάδες draft συνωστίζονται στο dashboard και στο windows live... Απο μερικές λέξεις μέχρι μερικές σελίδες.

Και αυτό το κείμενο δεν ξέρω αν θα προλάβει να δει την χαρά του public post. Οι στατιστικές τον τελευταίο μήνα είναι εναντίον του!

Σήμερα προσπάθησα να έρθω νωρίς στην δουλειά. Για να γράψω λίγο και στο blog.
Αν και πλέον θα έχω και στο σπίτι αυτή την χαρά μιας και κατάφερα να στήσω το γραφείο μου, thanks to my friends Παναγιώτη και Ελένη!!! (I owe you a lot!!!)

Αλλά ξέχασα τον φορητό σπίτι! Ουδεν κακόν, πήγα τράπεζα, πέρασα starbucks και διάβασα και λίγο faq.

Αλλαζω θέμα... Αφήνω τα προσωπικά... και πάω στα ενδότερα!

Χθες βράδυ είχα και μια ευχάριστη έκπληξη, χαζεύοντας στον reader!

Το τέλος του Athens Startup Weekend βρήκε το Pettycards.com να πανηγυρίζει καθώς ήταν ο νικητής. Η ομάδα η οποία αποτελείται από τους: Νίκο Αναγνώστου, Αλέξανδρο Αργυρίου, Δημήτρη Παπαδημητρίου, Παναγιώτη Ζαμάνη, Δημήτρη Μουστάκα και Σπύρο Καπετανάκη παρουσίασε μια ιδέα η οποία βασίζεται στην λογική των micropayments.

Εδώ και καιρό ήμουν σίγουρος ότι και άλλοι θα είχαν σκεφθεί την λογική του Μicropayments, αλλά μου είχε κάνει εντύπωση που δεν είχα ακούσει κάτι σχετικό ή παρόμοιο μέχρι σήμερα και στο βαθμό που παρακολουθώ τα διαφορα σχετικά blogs και εκδηλώσεις.

Εγώ δεν ήξερα καν ότι είχε και όνομα αυτή η ιδέα ή η λογική όπως χαρακτηρίζεται, όταν την πρωτοσκέφθηκα πριν μερικά χρόνια και μάλιστα στήριξα πάνω της και ένα business plan για startup! Πέραν από την συμμετοχή μου σε ένα διαγωνισμό καινοτομίας, όπου είχα την ατυχία μιας και δεν παρακολουθούσα τότε τόσο πολύ τις εξελίξεις να της δώσω της ιδέας μου το όνομα μιας άλλης ιδέας, εντελώς διαφορετικής φύσης (pay per post), δεν την είχα ξαναεμφανίσει κάπου.

Από τότε την αρχική μου ιδέα την εχω εξελίξει σε πάρα πολλά επίπεδα, έτσι που η αρχική μου επιχειρηματική ιδέα να φαντάζει ως ένα απειροελάχιστο τμήμα πλέον. Αλλά επειδή αυτή η ιδέα του micropayment - όταν την πρωτοσκέφθηκα πριν 4 χρόνια - μου φάνηκε πολύ επαναστατική δεν είχα μιλήσει ποτέ σε κάποιον άλλον για αυτή. Λάθος!
Τα χρόνια στην δουλειά περάσαν και οι απαιτήσεις και προτεραιότητά μου έγινε η εξελιξή μου σε αυτή και όχι η εξέλιξη των διαφόρων ιδεων μου για business...
Αυτή την εβδομάδα περιμένω να έρθουν κάποιες πολύ σημαντικές εξελίξεις στην δουλειά μου. Βέβαια όσο πλησιάζουν οι μέρες γίνομαι όλο και περισσότερο απαισιόδοξος, πράγμα που δεν είναι γενικά στην φύση μου!
Για αυτό και αποφάσισα να γίνω περισσότερο αισιόδοξος για τις ιδέες μου - είναι κανα δυο ακομη που στοιχειώνουν στο μυαλό μου έντονα τον τελευταίο χρόνο - και να ξεκινήσω να τις πραγματοποιώ. Τριγύρω μου υπάρχουν πληθώρα μυαλών με αντίστοιχες ιδέες και εμπνεύσεις και γνώσεις και βασικά όρεξη για δημιουργία και δίψα για επιτυχία.
Νομίζω ότι ωρίμασε μέσα μου η ιδέα να συνεργαστώ, να ρισκάρω, να επενδύσω... και να ανταγωνιστώ για να πετύχω και εκεί που ακόμη δεν τόλμησα!

Επιστρέφω προς το παρόν στις καθημερινές μου έγνοιες... και σταυρώνω τα δακτυλά μου να με βρει το τέλος τούτης της εβδομάδας με αρκετό ελεύθερο χρόνο...

Τέλος να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ στην ομάδα που κέρδισε το βραβείο του Athens Starup Weekend με το pettycards και να τους ευχηθώ κάθε επιτυχία και ...γρήγορα!

8 σχόλια:

next_day είπε...

Θα αναφερθώ στο κομμάτι των "προσωπικών" όπως εσύ τα ονομάζεις και το μόνο που έχω να πώ είναι ότι μέσα απο αυτές τις γραμμές, κατάφερες να περάσεις όλα αυτά που σκέφτεσαι και νιώθεις...υπομονή και σου εύχομαι να απολαύσεις σύντομα τους καρπούς των κόπων σου!!!

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον...και όπως λέει μια λαϊκή παροιμία του web 2.0, δεν υπάρχει πια ιδέα που δεν την έχουν σκεφτεί, απλά κάποιες δεν έχουν ακόμα υλοποιηθεί.

Παίζεις λοιπόν με τον χρόνο φίλε philos, η ιδέα σου αν δεν την πραγματοποιήσεις εσύ κάποιος άλλος σίγουρα θα το κάνει.

Good luck though.

Unknown είπε...

MATS! Η ΠΡΏΤΗ ΛΕΞΗ που σκαρώνω μετά ποοοοοολύ καιρό. Καλή εβδομάδα φιλαράκο!

philos είπε...

@TheNextBeautifulDay Για να δούμε...υπομονή κάνω όλο αυτό το διάστημα...

@dealsend Υπάρχει και μια άλλη παροιμία που λέει ότι δεν παίζει ρόλο ποιος θα υλοποιήσει πρώτος μια ιδέα, αλλά ποιος θα την εφαρμόσει καλύτερα. Ιδέες που αποτύχαν στο παρελθόν, στο μέλλον άλλοι καταφέραν και την κάνανε κερδοφόρα. Εγώ απλά χαίρομαι που χρόνια πριν με τριβέλιζε αυτή η ιδέα και βλέπω ότι τελικά αρχίζει και διαδίδεται.
Τρόποι υλοποίησης υπάρχουν δεκάδες. Και υπάρχει χώρος για πολύ κόσμο! ;)) Για να οργανωθούμε φίλε μου! Αν τελειώσω με την ιστορία σύντομα θα τα πουμε!

Ελένη, περιττό να πω ότι σας μηνμονεύουμε όλη την ώρα... Θα τηλεφωνηθούμε για να σας πω λεπτομέρειες. Φωτογραφίες δεν εβγαλα ακόμη, γιατί μας ταλαιπωρεί ο μπέμπης και που μυαλο...

Ανώνυμος είπε...

Τώρα πήρα είδηση το ποστ σου και κατάλαβα και το νόημα του σχολίου που μου άφησες.
Καταρχή σ' ευχαριστώ κι εδώ εκ μέρους όλων.
Οι μικροπληρωμές δεν είναι μια καινούργια ιδέα. Δεν είναι καν ιδέα. Είναι όρος που περιγράφει μια διαδικασία. Δες wikipedia σχετικα: http://en.wikipedia.org/wiki/Micropayments
Το θέμα είναι πως τις διεξάγεις. Υπάρχουν πάρα πολλές προτάσεις κι υλοποιήσεις παγκοσμίως. Δεν ξέρω τι αφορούσε η δική σου, η δική μας είναι απλά άλλη μία με κάποια στοιχεία καινοτομίας.
Πάντως κι εμένα από πολλά και διάφορα το μάθημα είναι ένα: μην αφήνεις τις ιδέες να σκουριάζουν σ' ένα ντουλάπι. Αν δεν μπορείς ή δεν σ'ενδιαφέρει να τις υλοποιήσεις, τότε δημοσιοποίησέ τις και όλο και κάποιος θα επωφεληθεί. Αν πάλι θες να τις υλοποιήσεις, τότε γι αυτό είναι όλα τα opencoffee, mediacamps, jelicious, startup weekends κτλ: για να βρεις πιθανούς συνεργάτες. Ελπίζω να τους βρεις.
Και πάλι ευχαριστούμε.

philos είπε...

@nikan έχεις δίκιο δεν είναι καν ιδέα. Και γω εχω ήδη βάλει στο κείμενο μου τον όρο των micropayments, τον οποίο ομολογώ ότι έμαθα προχθες!
Και συμφωνώ απόλυτα με την λογική σου, που νομίζω είχα διαβάσει σε κάποιο ποστ σου και παλαιότερα, που έλεγε ότι τις ιδέες σου δημοσιοποίησε τες και όλο και κάποιος θα επωφεληθεί ή θα εξελιχθούν. Δεν έχει πάψει να με ενδιαφέρει καμία ιδέα μου, απλά το γεγονός ότι η δουλεια που ήδη ασκώ είναι πολύ μακρυά από τον χώρο του διαδικτύου και των διαφορων σχετικών ιδέων που έχω και δυστυχώς μου αφήνει ελάχιστα περιθώρια για socializing και το κυριότερο για υλοποίησεις.
Αλλά δεν αγχώνομαι καθόλου. Τα καλύτερα έρχονται.
Για όλους μας!
;)

Ανώνυμος είπε...

o tolmwn nika leei o sofos laos mas kai exei dikio profanws. H parthenogennesi isws den ufistatai se polla epaggelmata pia kai to thema einai poios tha sullabei tin idea, poios i poioi tha tin ulopoiisoun alla kai poios tha tin promotarei pio eksupna!
kinisou grigora loipon kai exe pisti ston eauto sou!

philos είπε...

Πηνελόπη, έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες.
Και να σου ευχηθώ και από εδώ κάθε επιτυχία στη νέα σου στήλη στον dr.seeng!