12 Απρ 2007

Διάλογος στο γραφείο...

- Χρήστο τι καιρό κάνει έξω?

- Μια στιγμούλα να δω από το παράθυρο κυριε Φίλιππε...


- Κρύωσε ο καιρός σήμερα! Η γειτόνισσα ντύθηκε πάλι!
Μην ξεγελαστείτε ... Δεν είναι ο καιρός σαν τον χθεσινό που έκανε ζέστη. Έβγαλε και σύννεφα.

Το δείχνει και η γειτόνισσα!


Η γειτόνισσά μας, όπως εμφανιζόταν χθες και προχθές απέναντι από το γραφείο μας, στην προσπάθειά της να αποκτήσει μπρούτζινη επιδερμίδα και από πίσω και από μπροστά!


p.s. Ξέρετε ότι μου αρέσει να τσεκάρω την παρατηρητικότητά σας και να σας βοηθάω να οξύνετε την αντίληψή σας. Παρατηρείτε τίποτε άλλο στις δύο χθεσινές εικόνες?
Θα σας πληροφορήσω μόνο ότι η εν λόγω κυρία κάθεται εκεί όσο το μπαλκόνι (ανατολικό) έχει ήλιο , δηλαδή μέχρι και τις 12-1 μμ περίπου.

8 σχόλια:

david santos είπε...

PHILOS, HOW ARE YOU, MAY FRIEND? All good?
This fhotos are vry nice. Thank you.
Forever.

Ανώνυμος είπε...

philos

ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ ΡΕ!!!!

xaxaxaxaxaxaxaxa

που έκανε comment ο David Santos???

paraxeno είπε...

δε με λες? στο καρότσι δίπλα της μωρό έχει σκεπασμένο με το σεντόνι? απαππα

εγώ έχω πιο ωραία γειτόνισσα να λιάζεται, με συνήθως αδαμιαία περιβολή μάλιστα, όταν αρχίσει θα σε φωνάξω να την απαθανατίσεις χοχ!

philos είπε...

Dealsend, Μου φαίνεται ότι έχουμε κοινό χιούμορ!

Χριστίνα, σήμερα έχουμε καλό καιρό και πάλι! Μπορεί να το επιβεβαιώσει και ο Κλέαρχος, όταν με επισκεφτεί πάνω!

philos είπε...

ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, πάει στην Χριστίνα! Ακριβώς έτσι είναι. Μάλλον baby sitter την κόβω. Γιατί το μωράκι είναι μαυρούλι! Τώρα πριν λίγο το έβγαλε πάλι έξω.

Κοίτα εγώ είμαι παντρεμενος άνθρωπος και με παιδί, δεν κάνω τέτοια πράγματα. Άσε που θα μπω στον πειρασμό να το κάνω ποστ και θα χάσω έτσι εκατοντάδες αναγνώστες που με θεωρούν ως σοβαρό και ταπεινό blog!
Βέβαια θα κερδίσω εκατομμύρια άλλους που ψάχνουν για μια γυμνη φωτογραφίτσα να εκτονώσουν τις ορμές τους!

paraxeno είπε...

καλά όταν βρω τον φίλο με τη ΝΙΚΟΝ θα απαθανατίσω εγώ τη δική μου γειτόνισα και θα σας την τρατάρω :Ρ μη χαλάσουνε και σπίτια ντε

paraxeno είπε...

χοχ αυτά μας χαλάνε Χρήστο μου, η εκτόνωση... πάντα το δάχτυλο κοιτάζουμε !#@!##$@!@ λες να αποκτήσω κι εγώ μύρια αναγνώστες άμα το επιχειρήσω? λολολολ - αλοίμονο κι εκτίθεμαι επώνυμα

philos είπε...

Μωρέ Χριστίνα, αμα είχες το ψώνιο θα το είχες ήδη κάνει...
Δεν βλέπεις πόσοι εκτίθονται γύρω μας και επωνυμα πάντα!