19 Φεβ 2007

Απορία προς φίλο Αναγνώστη

Άγνωστε φίλε αναγνώστη,

Πλήρωσες γύρω στα 2000 € το άτομο, να πας ταξίδι στην Βραζιλία και ειδικά στο Ρίο ντε Τζανέϊρο,



για να είσαι παρών στο μεγαλύτερο και εντυπωσιακότερο καρναβάλι του κόσμου


ίσως για πρώτη και τελευταία φορά στην ζωή σου, και το Σαββάτο βράδυ (12 η ώρα υπολογίζω) που λαμβάνει χώρα η εντυπωσιακότερη παρέλαση


και το μεγάλο γλέντι και πάρτυ στους δρόμους έχει ξεκινήσει, εσύ αντί να είσαι μέσα στο πλήθος χαμένος,


επιλέγεις να βρεθείς στο ξενοδοχείο σου, και στο Lobby με τον φορητό σου, για να επισκεφτείς το Blog μου.


Πες μου ειλικρινά όταν με το καλό γυρίσεις στην Ελλάδα και διαβάσεις αυτό το ποστ, τι πήγε στραβά? Τι σε ενόχλησε?

Αν απλά είσαι εθισμένος με το Βlog μου, τότε έλα να με γνωρίσεις και να δουλέψουμε πάνω στην απεξάρτησή σου!
Αν πάλι έχεις τίποτε ενδιαφέρουσες ... φωτογραφίες, στείλτε μου να τις κάνουμε ένα ωραιότατο ποστ και εγώ σου υπόσχομαι ότι θα διαγράψω το συγκεκριμένο ποστ!!!

2 σχόλια:

ci είπε...

LoL!!!
Καλή Σαρακοστή!:)

philos είπε...

Προς στιγμή σκέφτηκα ότι μπορεί να είσαι εσύ βρε Citronella, αλλά πιστεύω ότι αν σου δινόταν η δυνατότητα να πας Βραζιλία, όχι απλά θα παράταγες τα blogs, αλλά και δύσκολα θα επέστρεφες!!!
;)
Καλή Σαρακοστή!