12 Δεκ 2006

There are good news, and there are bad news...

Εγώ κοιμήθηκα αγκαλιά με τα κακά νέα και με τις άσχημες σκέψεις που αυτά δημιούργησαν στο μυαλό μου.
Το πρωί σηκώθηκα παρέα μαζί με τις άσχημες σκέψεις μου, φτιάξαμε καφέ, καθίσαμε λίγο στο laptop, ανοίξαμε τηλεόραση, χαζέψαμε εφημερίδες και μετά μπήκαμε παρέα στο ντους.
Κάτω από το ζεστό και δυνατό νερό του ντους, μαζί με τα πεθαμένα κύτταρα του σώματός μου, απομακρύνθηκαν και οι κακές σκέψεις μου. Σκέφτομαι πάντα ότι με απασχολεί στο ντους και σχεδόν πάντα μου έρχονται ιδέες ή απλά γεννιούνται καινούριες σκέψεις.

Στο ντους άρχισα να σκέφτομαι αισιόδοξα, θετικά. Σκέφτηκα μια υπόθεση, μια απάντηση προσωρινή μεν, αλλά που εύχομαι να αποδειχθεί αληθινή.

Αντικατέστησα τη θέα του καρκίνου με μία άλλη σοβαρή πιθανότητα και έδωσα μια πνοή αισιοδοξίας στο μυαλό το δικό μου και των γονιών μου. Για να προλάβω ερωτήσεις απλά αναφερω ότι ο πατέρας μου έκανε σπινθηρογράφημα και το αποτέλεσμα του το ανακοινώσαν χθες... Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις, οι οποίες επειδή δεν συνδυάζονται με πόνους, αφήνουν μια πιθανότητα εκφυλισμού λόγω ηλικίας.

Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να παραμείνω ψύχραιμος και νηφάλιος. Μπορεί να έρθουν πιο άσχημα νέα σε λίγες ημέρες.
Να νιώθω εγώ καλά για να μπορέσω να γεμίσω τους γονείς μου με αισιοδοξία, και όμορφες σκέψεις, με θάρρος και δύναμη για ζωή.

Βαθιά ανάσα και προχωράμε...
That's life!

4 σχόλια:

Debby είπε...

Εύχομαι οι κακοί οιωνοί να ήταν απλά ένα ακόμα λάθος των γιατρών όπως τόσα και τόσα που κάνουν καθημερινά.

Klearchos είπε...

Τι να πει κανείς... Ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό...

Κλέαρχος

philos είπε...

Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε και μακάρι αν δεν είναι λάθος να το έχουμε εντοπίσει νωρίς και να το επανορθωσουμε. Μακάρι να φανούμε τυχεροί μες στην ατυχία μας.
Σας ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

epidi to sigekrimeno thema to parakoloutho prosextika ,iparxoun pleon therapies sxedon gia oles tis morphes tou.
telos panton to kalitero giatrosofi einai i psichiki dinami kai i agapi, kai tipote allo.