4 Δεκ 2006

Homer Simpson + John Wayne = ... George Bush!!!

King Kong + ξυραφάκι (Hallahua)= ???

Pele + αγριοκάτσικο = ???

Fidel Castro + Τροβαδούρος = ???


Marx + Φουτεράκι = ???



"Such a complex world needs a good explanation"

Όταν μια εφημερίδα διαθέτει χιούμορ και ένα φρέσκο μήνυμα...



βγάζει εκπληκτικές διαφημίσεις, που όχι απλά τις προσέχεις αλλά που διαδίδονται σε όλο τον κόσμο, και ας είναι Μεξικάνικες!

Η εφημερίδα, στην διαφήμισή της δεν διστάζει να σατιρίσει από τον Μπους μέχρι τον Τσάβες και τον Ζιντάν! Είναι σαν να σου λέει οτι καμία προσωπικότητα δεν θα περάσει ασχολίαστη από την εφημερίδα μας.
Δεν χρειάζεται να λέει παπ...ιές του στυλ, είμαστε αδέσμευτοι, είμαστε αντικειμενικοί ή ... σπάμε το καθεστημένο.

Οι άνθρωποι το αποδεικνύουν με έργα, μέχρι που είναι διατεθειμένοι να φτάσουν!


Αν και τον Morales μάλλον τον έχει χειριστεί με επιείκια η εφημερίδα! Αντί για το φουτεράκι, εγώ θα έβαζα και λίγη ...."ζαχαρίτσα" !!!


Η εφημερίδα είναι μεξικάνικη, και θα σας πρότεινα να ρίξετε μια ματιά στο site της, να δείτε πόσο άψογο αισθητικά και λειτουργικό είναι. Δεν χρειάζεται να ξέρετε ισπανικά. Είναι τόσο απλό και καθαρό, που θα προσανατολιστείτε εύκολα.

Υπάρχει δε και ειδικό section για blogs, όπου έχουν μία πολύ όμορφη λίστα με σύντομες περιγραφές για τα Blogs και τους δημιουργούς τους!

Τολμώ να πω ότι αισθητικά η ιστοσελίδα τους μου άρεσε περισσότερο και από αυτή της Guardian, που είναι από τις αγαπημένες μου.


Εγώ με την συγκεκριμένη φωτό ψόφησα από τα γέλια!


Άντε και στα δικά μας! Χο χο χο!!!

2 σχόλια:

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου είπε...

Kαλημερα και καλη εβδομαδα :)

Πολυ γελασα με το ποστακι:D Οσο για την εφημεριδα πραγματικα πολυ καλα οργανομενο site.Ειχα κολλησει κανα 20λεπτο και το χαζευα...αλλα εχω και δουλειες:D αν και θα προτιμουσα να διαβαζω Μεξικανικη εφημεριδα...παρα να κανω ενα practical που εχω:(:(:(

philos είπε...

Άσε τα blogia και τα sites και στρώσου αμέσως να κάνεις τo practical!!!
Εγώ να δεις τι έχω να κάνω αυτή την εβδομάδα. Αμφιβάλλω αν θα βρω άλλο χρόνο για post!
:((