19 Δεκ 2006

Το πρόσωπο της χρονιάς ΔΕΝ είμαστε εμείς,

via (bizwriter) και (i-merge)

αλλά το επιλέξαμε ΕΜΕΙΣ!
Χαρείτε λοιπόν το πρόσωπο της χρονιάς, όπως το ψηφίσαμε- όλοι εμείς - και όπως φαίνεται από το σύνολο των αναζητήσεων που κάναμε φέτος στο google.com

Το πρόσωπο της χρονιάς δεν είναι άλλη από την εθνική μας μνηστή, την Paris - den afino paparis - Hilton!

Το γεγονός που φυσικά οδήγησε το Time magazine να θεωρήσει όλους εμάς ως το πρόσωπο της Χρονιάς, είναι το γεγονός ότι φέτος εκτινάχτηκε η χρήση του Internet, με ένα άλλο πρόσωπο, με τη χρήση νέων εφαρμογών και κατάφερε να κατακτήσει ισχυρό κομμάτι της καθημερινότητάς μας, απειλώντας να ρίξει απο το βάθρο της μέχρι και την τηλεόραση!

Δείτε επίσης τα ψαξίματα που γίνανε σχετικά με το How to και το Who is!

Τέλος ως φαίνεται και όπως σωστά επισήμανε και ο κουλλητός μου Κλέαρχος σε δικό του post, ο Borat και η Hezbollah (Nasrallah) κυριάρχησαν στις αναζητήσεις σχετικά με το "Who is" και δικαίως θα δικαιόντουσαν μία θέση ως πρόσωπα της χρονιάς, αλλά ... κάτω από την Paris!

Δυστυχώς οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Αυτή ψηφίσαμε!

Κεφάλια μέσα πάλι! Μην ξετσουρτσουρεύουμε!
Πάρτε το περιοδικό του Time και βάλτε μία φωτογραφία της Hilton στην οθόνη του Mac, για να θυμόμαστε μετά από χρόνια με ποιο πρόσωπο μας άρεσε να ασχολιόμαστε το 2006!


Πάντως για να κλείσω, η άποψή μου είναι ότι το Time πολύ σοφά έπραξε με την αναφορά του σε εμάς, γιατί για πρώτη φορά φαίνεται ξεκάθαρα και με τον πλέον δημοκρατικό τρόπο, η δύναμή μας, οι προτιμήσεις μας, η άποψή μας, οι δημιουργίες μας, οι ανησυχίες μας.
Η ιστορία δεν θα γραφτεί ποτέ ξανά όπως πριν...

Την ιστορία θα την γράφουμε από εδώ και πέρα ΕΜΕΙΣ, και όχι μόνο οι νικητές.
Η αλήθεια και η ιστορία είναι εκεί έξω και γράφεται τώρα και ταυτόχρονα από όλους εμάς.

7 σχόλια:

Stathis είπε...

Σε κάποιο άσχετο post είχα αναφέρει το όνομα ενός γνωστού μοντέλου. Οι επισκέψεις που δέχομαι λοιπόν κάθε μέρα με κριτήριο αναζήτησης το όνομά της, έχουν συμβάλλει αφάνταστα στην επισκεψιμότητα του blog μου...

Klearchos είπε...

Νομίζω ότι τα μεγέθη δεν συγκρίνονται... Μου αρκεί μία φορά να διαβάσω για τον Σεΐχη Νασράλαχ, ενώ την Paris Hilton δεν την χορταίνεις ποτέ... lol

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστός! Ασε που... Paris Hilton;;;;

:)

philos είπε...

Στάθη, δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος εδώ που να μη σε πιστεύει. Πόσοι και πόσοι έχουν μπει και στο δικό μου Blog, γιατί τους "εκανα τσιμπούκι"! Θα έχει πλάκα όμως να μπαίνει ο άλλος καβλωμένος να βρει φωτογραφίες και να πέφτει πάνω σε αναλύσεις- σεντόνια για τα blogs.

Α, ρε Κλέαρχε, να μην έχεις μαμά εφοπλίστρια, τι παιδί έχασες.

Ας όψεται το πονηρό βιντεάκι της στο ιντερνετ, φίλε Νάσο! Αν είσαι πλούσιος και "πίπες" να κάνεις γίνεσαι πλουσιότερος!

Ανώνυμος είπε...

Πάντως για να κλείσω, η άποψή μου είναι ότι το Time πολύ σοφά έπραξε με την αναφορά του σε εμάς,

Πάντως, για να κάνω και λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου...

Από την άλλη...

Επίσης, το TIME ανήκει στην TIME WARNER η οποία ανήκει στην AOL στην οποία το Google έχει ποσοστό, ενώ και το εξώφυλλο παραπέμπει άμεσα στην εταιρεία YouTube η οποία ως γνωστόν ανήκει στο Google…

Btw, πάλι το TIME είχε γράψει παλαιότερα ένα υπέρ το δέον θετικό άρθρο για την Google, όπως έγραψα εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Oops!

Από την άλλη..., ήθελα να γράψω.

philos είπε...

Ενδιαφέρουσα η άποψη του Γούτα και πιστεύω ότι το YouTube είναι πιασιάρικο θέμα αν μη τι άλλο, αλλά από την άλλη μην ξεχνάμε ότι φέτος στον πόλεμο του Λιβάνου, έπαιξαν σημαντικότατο ρόλο τα blogs, όποτε άσχετα στο που εστιάζει το περιοδικό, το θέμα είναι ότι τα νέα μεσα έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο επικοινωνίας μας και επιρροής των εξελίξεων (βλ. γερουσιαστής στις ΗΠΑ).