3 Μαρ 2012

Γιατί ντρέπεσαι καλέ;


Παντα έκανα αυτό που μου άρεσε και μένα να μου κάνουν.
Ποτέ δεν έκανα αυτό που δεν θέλω και μένα να μου κάνουν.

Sharing is love. 'Εμαθες ποτέ πως είναι η αληθινή αγάπη;

Δεν μοιράζομαι συμβουλές.
Το παράδειγμά μου και η "συμβουλή" μου είναι οι πράξεις μου.

Προσπαθώ να αλλάξω τον κόσμο όχι λέγοντας σου τι να κάνεις.
Προσπαθώντας να πετύχω όπως λειτουργώ και να ζηλέψεις και να με μιμηθείς.
Ξέρεις όμως να μιμείσαι;

Δες καλύτερα τι κάνω.
Μιμήσου καλύτερα.
Να πετύχεις κάτι θες και συ...
... μην ζητιανεύεις όμως την επιτυχία.

Μόλις συνειδητοποίησα ότι ασχολούμαι τώρα μαζί σου ενώ πλέον δεν με νοιάζεις...σήμερα συ, χθες πολλοί, αύριο ίσως και περισσότεροι.
Ίσως είναι η τελευταία σου ευκαιρία να αλλάξεις.

Έτσι για να πω και γω ότι άλλαξα κάτι, σε μια κοινωνία που κρυφά νοσταλγεί το παρελθόν, πετάει ντομάτες στο παρόν, αλλά στην ουσία το μόνο που θέλει είναι να αποφύγει το νέο και την αλλαγή... γιατί αρνείται πεισματικά να αλλάξει συνήθειες...

... να κάνει το μεγάλο Like στην δική του δημιουργία και όχι στην συγκέντρωση των likes των "φίλων"!

2 σχόλια:

KaPaworld είπε...

ε λοιπόν αυτό το υπέροχο κείμενο είναι σχεδόν τρομακτικό....! ένα μήνυμα με παραλήπτη ή χωρίς, τι σημασία έχει; ένα μήνυμα που μου "μίλησε"!

philos είπε...

Κατερίνα, χαίρομαι ιδιαίτερα που σου "μίλησε"!
Είναι από τα κείμενα που επέλεξα να μην προωθήσω ούτε καν με ένα απλό tweet. Ήθελα μόνο να καταγράψω σκέψεις που με πνίγανε!
Δυστυχώς ο κόσμος δεν αλλάζει εύκολα... τουλάχιστον μέσα από το διαδίκτυο βρίσκεσαι κοντά με ανθρώπους που έχεις παρόμοιες ανησυχίες... και προχωράς με λίγο μεγαλυτερη παρέα! ;)