5 Μαρ 2008

Η νέα διαφήμιση της Aegean είναι απλά ...

... ΑΠΑΙΧΤΗ!



Έχω την αίσθηση ότι ο αυτοσαρκασμός αυτής της διαφήμισης είναι ίσως το πιο δυνατό της σημειο που θα την κάνει γρήγορα πολύ πετυχημένη στην Ελλάδα αλλα ίσως και στα διάφορα διεθνή διαγωνιστικά φεστιβάλ που θα λάβει μέρος (σε αντίθεση με εκείνη της Nova για το Euro πριν λίγα χρόνια που πήγε άπατη λόγω του ότι ήταν πολύ ... ελληνική για τους ξένους).

Το βιντεο το βρήκα μέσω του SPDD.

update:
Από την άμεση και μεγάλη ανταπόκριση που είχε η διαφήμιση της Aegean, μπορώ πλέον άφοβα να πω ότι ο Έλληνας θέλει την μούτζα του ακόμη και για να γελάσει!

update 2:
Η διαφημιστική πίσω από την Aegean είναι η UPSET, όπως πληροφορήθηκα από το Adsofthegreek

16 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Χαχα! Καλή!!! Φοβού τους Έλληνες, Λονδρέζοι...

DaNaH είπε...

Όχι ρε γμτ!!!! Την είδα πριν 3-4 μέρες στην τηλεόραση και την έψαχνα κάθε μέρα στο YouTube για να την βάλω εγώ πρώτη στο blog μου! Σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ!!!! :-P

Χαχαχαχα! ;-)

bbchris είπε...

Καλή ιδέα + κακή εκτέλεση = μέτριο αποτέλεσμα. ;)

philos είπε...

Χρήστο και γω πιστεύω ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερη εκτέλεση. Αλλά η πρώτη εντύπωση που άφησε σε όσους την είδαμε πρώτη φορά ήταν ιδιαίτερη. Και αυτό μετράει.
Σταματήσαμε το διάβασμα και γω και η γυναίκα μου και κοιτάζαμε στην τηλεόραση να δούμε ποιοι βριζόντουσαν και γιατί?
όταν την ξαναπέτυχα διαπίστωσα ότι ο Άγγλος θα μπορούσε να συμμετέχει περισσότερο.
Αλλα όσοι την είδανε και τους ρώτησα ήταν ενθουσιώδεις.
Και γω πάντα ως κοινό μιλάω για τις διαφημίσεις.

Και μάλιστα προχθές με πήρανε τηλέφωνο από μια διαφημιστική τυχαία σπίτι και με ρωτάγανε για την νέα έντυπη διαφήμιση του Johny Walker, αυτή που έχει διάφορους νέους επώνυμους να λένε την ιστορία τους. Καλά λόγια τους είπα.
Αλλα τους τόνισα ότι δεν πίνω Johny αλλα Jameson.
Κοινώς ανεξάρτητα το αισθητικό αποτέλεσμα, σε μένα παίζουν ρόλο άλλοι παράγοντες για να αγοράσω το προϊόν. Και με την Aegean το ίδιο ισχύει.
Αν βρω αλλού φθηνότερα, καλύτερες υπηρεσίες και μεγαλύτερη συνεπεια, εκεί θα πάω.

philos είπε...

Δανάη και τι σε εμποδίζει να την βάλεις και εκεί?
Εχεις το δικό σου κοινό, που θα ήθελε να την δει!
Εγώ την έβαλα για να πω και 2-3 πραγματα που μου γεννηθηκαν στο μυαλό.
Εσυ θα έχεις κάτι άλλο σκεφτεί, σίγουρα!
;)

γκρινιάρη έτσι θα εμφανιστώ και γω στο Λονδίνο και θα αρχίσω να ουρλιάζω!!!
;)))

DaNaH είπε...

Ναι καλέ πλάκα σου κάνω!! Εξάλλου αν δεν την είχες βάλει δεν θα είχα δει ότι επιτέλους την έβγαλαν στο YouTube!! ;)

Πολύ καλό post! :-D

yannis είπε...

Έψαχνα προχθές να την βρω και δεν υπήρχε. Τελικά ανέβηκε στο YouTube εχθές. Η ανταπόκρισή σου ήταν άμεση σχεδόν. Που σημαίνει ότι ενθουσιαστήκαμε και οι 2 το ίδιο με αυτή τη διαφήμιση. Είναι όντως πολύ καλή (γέλαγα για πολύ ώρα όταν την είδα προχθές πρώτη φορά).

philos είπε...

Πρόσθεσα και ποιος με ενημέρωσε ότι ανέβηκε στο youtube. Επίσης μόλις την έλαβα και σε email.

O Έλληνας θέλει την μούτζα του!
;)

Σοφία είπε...

Εγώ πάλι γιατί δεν την βρίσκω αστεία; Μπλιαξ.

Ανώνυμος είπε...

Καλή διαφήμιση, αλλά όχι απο τις καλύτερες. Της Nova με τον ”ξεχασμένο” ήταν για μένα πολύ καλύτερη καθώς και οι άλλες με το "πουτ δε κότ ντάουν".
Κάπου «χάνει» αυτή της Αegean και δεν της βγαίνει 100%..

S G είπε...

εμενα παντως με μιζεριαζει με το ποσο πετυχημενη ειναι. Φυσικα και δεν εχει ελπιδες σε διεθνες φεστιβαλ, ποιος ξενος θα την καταλαβει? και αν την καταλαβει θα την θεωρησει διασκεδαστικη ή ενοχλητικη?

Ανώνυμος είπε...

καθώς παίχτηκε στον χθεσινό αγώνα του Ολυμπιακού έγινε και πολύ δημοφιλής αμέσως ...όλοι βέβαια την επαινούσαν σήμερα υπονοώντας οτι αναφέρεται σε όλους τους άλλους έλληνες ...

Σοφία είπε...

@ Philos: Κοινώς ανεξάρτητα το αισθητικό αποτέλεσμα, σε μένα παίζουν ρόλο άλλοι παράγοντες για να αγοράσω το προϊόν.
Δε νομίζω ότι σκοπός της συγκεκριμένης διαφήμισης είναι να σε πείσει να αγοράσεις το προϊόν, αλλά να σε ενημερώσει ότι πλέον ταξιδεύει *και* η Aegean για Λονδίνο, δύο δρομολόγια την ημέρα, και με καινούρια αεροπλάνα. Από αυτή την άποψη τον σκοπό της πρέπει να τον έχει πετύχει 110% γιατί αν κρίνω από τον αριθμό των ποστ που αναφέρονται στη διαφήμιση αυτή, και από τα σχεδόν 12.000 views στο YouTube μέσα σε λίγες μόνο μέρες, θα πρέπει να την έχουν δει και οι πέτρες πλέον.

Όσο για το πώς θα γίνει δεχτή διεθνώς, θα συμφωνήσω με τον SG. Προσωπικά νομίζω ότι είναι διαφήμιση για εσωτερική κατανάλωση και μόνο.

philos είπε...

ανώνυμε, ωραίο σχόλιο!
SG, Σοφία, απέχω από τον κλάδο της διαφήμισης. Οπότε δεν μπορω να ξέρω πως θα σκεφτούν οι ξενοι. Αλλά όπως και γω βλέπω και γελάω με δεκάδες ξένες διαφημίσεις πιστεύω ότι και αυτή μπορεί κάποιος ξένος με Μ.Ο. iq θα την καταλάβει και θα γελάσει.

Ν.Δ.
;)

Ανώνυμος είπε...

Σόρυ παιδιά δεν είμαι ούτε το παίζω ελληνάρας και γουστάρω τρελά να αυτοσαρκαζόμαστε όλοι και να γελάμε με τα χαρακτηριστικά μας!

Η έλλειψη σεβασμού προς τους πεζούς όμως δεν είναι χαρακτηριστικό των ελλήνων. Είναι χαρακτηριστικό των ηλιθίων και το ζω καθημερινά με ανθρώπους που έχουν παρκάρει πάνω σε πεζοδρόμια και που δεν σταματούν σε διαβάσεις και που δεν μπορείς να περάσεις με καρότσι μωρού ή αναπηρικό αμαξίδιο ή πεζός χωρίς να σε σκοτώσουν ή να σε βρίσουν...

Και μόνο στη σκέψη ότι ο κάθε χοντροκέφαλος ηλίθιος που δεν υπολογίζει τους πεζούς (έχουν πεθάνει ήδη εκατοντάδες στην ελλάδα από τέτοιους) θα δει τη διαφήμιση και θα γελάσει χαρ χαρ χαρ, θεωρώντας την συμπεριφορά του στους δρόμους χαρακτηριστικό της φυλής και όχι προσωπική του μαλακεία, τότε βγάζω σπυράκια.

Θεωρώ τη διαφήμιση ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και τους ανθρώπους που τη σκέφτηκαν και την έβγαλαν στον αέρα ανεύθυνους τελείως και παντελώς μη σκεπτόμενους και εύχομαι να μην πάρει κανένα βραβείο και να κατέβει σύντομα από την TV.

Σορυ που τα έχω πάρει αλλά ανα έχετε τα κουράγια καβαλήστε ένα αναπηρικό καρεκλάκι και κυκλοφορήστε στην Αθήνα για δέκα λεπτά. Δεν θα ξαναγελάσετε ποτέ με αυτού του είδος το χιούμορ...

philos είπε...

ανώνυμε, τα τελευταία χρόνια βγάζω το λεπτό καροτσάκι βόλτα των παιδιών και ανακαλύπτω μια άλλη Αθήνα.
Απρόσβατη, απρόσιτη, αφιλόξενη.
Μόνο σε πάρκα, mall και αεροδρόμιο βρίσκεις χόρο για βόλτα.
Αλλά το πρόβλημα είναι ότι ακόμη και αυτοί που δεν σκέφτονται και παρκάρουν όπου να ναι, είδαν την διαφήμιση και γέλασαν με τα χάλια τους.
Τωρα ότι δεν είναι όλοι έτσι, σε αυτό συμφωνουμε!
Αλλά καλό είναι να μας εκνευρίζουν κάποια χαρακτηριστικά μεγάλου μέρους της φυλής μας!