21 Σεπ 2007

Ο μπέμπης-μπέμπα...

Δεν φαντάζεσαι αγάπη μου τι χαρά μου έδωσε εδώ και λίγες ώρες αυτή η φωτογραφία.
Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι για σήμερα ...

Χρόνια σου Πολλά,
Χρόνια μας Πολλά και ...
να μου το προσέχεις!
Και γω θα προσεχω εσένα και τον ζουζούνο μας ...


Ξαναθυμήθηκα το περσινό ποστ και αυτό το υπέροχο ποίημα, που σου ξαναφιερώνω και πάλι

Στ' όνειρο μου
τη γυναίκα μου άκουσα να λέει:
"Φτωχό μου εσύ κουράστηκες
έλα ν' αναπαυθείς.
Μικρός να γίνεις σαν έμβρυο,
στα σπλάχνα μου να κοιμηθείς".
Τρύπωσα στα σπλάχνα της
και σαν παιδί κοιμήθηκα.
Κι έγινα μικρός, τόσο μικρός
που εξαφανίστηκα.



ps.
Αισίως φτάσαμε στην 11η εβδομάδα και είμαστε 5 ολόκληρα εκατοστά!
Να δηλώσω κατόπιν παράκλησης στο προηγουμενο ποστ, ότι η Ελένη είναι η πρώτη από τους φίλους που δήλωσε την επιθυμία να γίνει η πνευματική του μητέρα.

Ο τίτλος είναι δανεισμένος από το όνομα που έσπευσε ο γιος μας να δώσει στο αδερφάκι του, όταν σήμερα του ανακοινώσαμε τα χαρμόσυνα. Αν και όλο του ξεφεύγει και το λέει μπέμπα... αλλά αμέσως διορθώνει!

Εγώ το μόνο που εύχομαι είναι να γεννηθεί γερό και όλα τα άλλα ... έρχονται δεύτερα.

20 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Με το καλο!!!!!

Debby είπε...

Τι χαζομπαμπάς, μα τι χαζομπαμπάς που είσαι!!!

Αλλά δεν περίμενα τέτοια ταύτιση... απόψεων! ;=)

bbchris είπε...

Καλή Λευτεριά δεν λένε σ' αυτές τις περιπτώσεις;

DaNaH είπε...

Τέλεια! Να είναι γερό και να έχει μια ανώδυνη εγκυμοσύνη η γυναίκα σου!

Άντε και το τρίτο κοριτσάκι χεχε!! ;-)

nanakos είπε...

Αυτό είναι από τα ωραιότερα ποστ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΣ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ -ακόμα και αν δεν είχε ούτε μια λέξη.

Έτσι μπράβο... να μεγαλώνει η οικογένεια, να ομορφαίνει ο κόσμος!

jojo είπε...

Ετσι ακριβώς Χρήστο!
Ναναι γερό πάνω απ'όλα και τίποτε άλλο δεν έχει σημασία!

Τις καλύτερες ευχές μου απο τα βάθη της καρδιάς μου.

Υ.Γ. η φωτό είναι όλα τα λεφτά! (κιας μου έκλεψες άθελά σου μια ιδέα...)

philos είπε...

Σας ευχαριστούμε όλους!

Δέσποινα, πιο πολλοί bloggers γνωρίζουν το γεγονός αυτό παρά φίλοι! Άρα κρατιέμαι...

Δανάη, ακόμη δεν ξέρουμε τι θα είναι το δεύτερο. Αν και το σόι μας βγάζει πολλά πολλά αγοράκια! Γεροί να μαστε και αν αντέχουμε βλέπουμε και για τρίτο...
Για να ξεκινάτε και σεις οι ανύπαντρες για το πρώτο...
;D

Chris, πρέζαtv, όπως και να ευχηθείτε η καλή σας πρόθεση μετράει και οι ευχές σας είναι πάντα ευπρόσδεκτες.

Nanako, χαίρομαι που σου γέννησε η είδηση και αυτή η φωτογραφία τόσο αισιόδοξα συναισθήματα. Κάθε καινούριο πλάσμα στον κόσμο, είναι μια αισιοδοξη είδηση και σου δίνει ελπίδες για έναν ομορφότερο κόσμο!

Jojo, σε ευχαριστώ πραγματικά.
Έχω περιέργεια να δω τι είχες σκεφτεί?
;)

Unknown είπε...

Αφού πέρασα βουρκωμένη το μισό πρωί με τα σημερινά και το χθεσινό βράδυ προσπαθώντας τρία τέταρτα να διαβάσω τα κατορθώματα του καταπλητικού σου υιού (ο οποίος σήμερα μάλλον οδήγησε και το αυτοκίνητο από τη χαρά του που θα έχει αδερφάκι) εύχομαι να ζήσετε με την Κατερίνα χίλια χρόνια αγαπημένοι και μαζί και να κάνουμε όλοι μαζύ παρέα. Εύχομαι επίσης να ζήσει η Κατερίνα που μας ανέχεται και μας προσέχει όλη την παρέα. Τώρα όσον αφορά την πρότασή μας την επαναλαμβάνω δημόσια και ως εκπρόσωπος του Παναγιώτη που είναι στις Βρυξέλλες και βαρέθηκε να με ακούει να κλαψουρίζω από το πρωί όλο συγκίνηση. Επειδή όμως υποθέτω ότι θα προκύψει σωρός προτάσεων ανάλογης φύσεως και μόνον ο άριστος θα αναλάβει το σχετικό καθήκον προτείνω εβδομαδιαίο τεστ με κάθε τρόπο στους υποψήφιους, εκπόνηση εργασιών, προσκόμηση εγγυητικών, σύσταση ειδικής επιτροπής αξιολόγησης και ότι άλλο με δικαίωμα βέτο φυσικά του Γώγου και της μαμάς του. Εσύ θα οργανώνεις τις διαδικασίες.
Ξεκινώ προπόνηση !
Ας είναι να πάνε όλα καλά!

philos είπε...

Είσαι απίθανη βρε Ελένη μου!
Πραγματικά μας συγκίνησες σήμερα...

Εγώ πάω να ετοιμάσω την διακήρυξη και την συγγραφή υποχρεώσεων.
Με την ρέντα που σε διακρίνει σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς δεν σε βλέπω να χάνεις εύκολα...
;D

paraxeno είπε...

χορεύει πανευτυχής το χορό του νέου μωρού, για το κέρασμα προσφέρω τους μεζέδες λέμε...

να ειστε όλοι ευτυχισμένοι φίλε μας... μέσα από την καρδιά μου στο εύχομαι

industrialdaisies είπε...

Πωπω, σας βρίσκω σε μία καταπληκτική στιγμή της ζωής σας δηλαδή!

Να έρθει γερό και να ομορφύνει κι άλλο την οικογένειά σας!!

Πολύ χαίρομαι που βρεθήκαμε στον χώρο αυτό -από εδώ και μπρος θα τα λέμε! :)

Καλό Σαββατοκύριακο!

Ανώνυμος είπε...

Ω, τί ομορφιά είναι αυτή! Ευχομαι ναναι ενα γερό παιδί. Και η γυναίκα σου ναναι καλά τα φτάσει ως το τέλος σε αρίστη κατάσταση. Ο μικρός τί θέλειΑδελφουλι να παιζει ή αδελφουλα να βασανίζει ;
με αγαπη
Ριτσα

Ανώνυμος είπε...

Με το καλό Κρις!!

Σοφία είπε...

Με το καλό :-)

ci είπε...

:))))
Με το καλό!

.liketobite είπε...

Από τις καλύτερες στιγμές που θυμάμαι! Συγχαρητήρια λοιπόν στην οικογένεια και πολλές ευχές να είστε όλοι καλά!

Τζεφέρης Πέτρος είπε...

ωωωω!!!! τι καλά ! Πόσο ευχάριστα νέα! και πόσο ωραίο να διαβάζεις εναν...χαζομπαμπα!!

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ - ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!

philos είπε...

Σας ευχαριστώ όλους που μας κατακλύσατε με ευχές. Δεν απαντήσα μες το Σαββατοκύριακό, γιατί περάσαμε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο με καλή παρέα, με μπολικο παιχνίδι με τον μικρούλη μας και πολύυυυυυ χουζούρι!

Χριστίνα, να δω ποτε να βρεθουμε για κεράσματα!
;D

Industrialdaisies, και γω χάρηκα που βρεθήκαμε και οντως το ΣΚ μας ήταν πολύ καλό!

Ρίτσα ο μικρός θέλει φίλο... Αυτό μας λέει όλη μέρα!
Συνηθισε με τον παιδικό και θέλει και παιδική παρέα όλη μέρα και στο σπίτι!
Δεν νομίζω ότι θα έχει πρόβλημα ότι και να ερθει.

dealsend, σοφία, citronella σας ευχαριστώ... και στα δικά σας όσοι το επιθυμείτε και είστε έτοιμοι-ες!

liketobite, Περάσαμε τόσο όμορφα στο πρώτο που ελπίζουμε να ξαναπεράσουμε ακόμη καλύτερες στιγμές στο δεύτερο. Σε ευχαριστώ φίλε μου!

Αγαπητοί μου Οικολογούντες,
Είμαι χαζοdaddy...τι να κάνουμε!!

:D

Katerina ante portas είπε...

Φιλάκια σε όλη την οικογένεια!
Χαίρομαι πάρα πολύ, με το καλό! Ελπίζω να έχει τα όμορφα, έξυπνα και φωτεινά μάτια του γυιού σου!

philos είπε...

Κατερίνα, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.
Αν σε άκουγε τώρα ο γιος μου, τέτοια μαλαγάνα που είναι θα σου έδινε φιλάκι... από τα καλά του φιλάκια!