9 Φεβ 2007

O επίσημος αντικαταστάτης του MONITOΡ είναι εδώ!

Λέγεται SYNC, έχει ένα πολύ όμορφο και λειτουργικό περιβάλλον


και με πολύ περισσότερες, ολοκληρωμένες και χρήσιμες λειτουργίες από ότι είχε το Monitor αλλά και που διαθέτουν σήμερα τα υπόλοιπα ελληνικά aggregators.

Φαίνεται ότι αποτελεί προϊόν μιας ομαδικής και επίπονης δουλειάς από την ομάδα του NYLON και με τις συμβουλές και την βοήθεια του Παναγιώτη Βρυώνη.


Σήμερα δεύτερη ημέρα λειτουργίας του, παρατηρώ ότι υπάρχουν ήδη 5665 ελληνικά blogs.

Πραγματικά εύχομαι να πολλαπλασιαστούν τον επόμενο χρόνο τα blogs, να πετύχει αυτή η προσπάθεια να αποτέλεσει ένα ελληνικό technorati, και ένα κομβικό σημείο για τις εξελίξεις, όπως ακριβώς αποτέλεσε και το Monitor τα δύο προηγούμενα χρόνια.

Εύχομαι επίσης, ...

... να δούμε να προστίθονται και άλλες ανάλογες αξιόλογες προσπάθειες το επόμενο διάστημα και να αποκτήσει η ελληνική δικτυακή κοινότητα, το απαραίτητο ανταγωνιστικό και πλουραλιστικό περιβάλλον για την ανάπτυξη, την βελτίωση και την ... μακροημέρευση της!

Εγώ έριξα μία βουτιά για να εορτάσω τα όμορφα νέα!
Με αυτή την εικόνα εμφανίζομαι στο profil μου στην νέα υπηρεσία του SYNC!

9 σχόλια:

Klearchos είπε...

Μπουρμπουλίθρες βλέπω!!!

philos είπε...

Μην παίζεις με το καλαμάκι και την πορτοκαλάδα σου Κλέαρχε!

antvol είπε...

Ποια ακριβώς είναι η χρησιμότητα του δικτυακού αυτού τόπου;

Αν θέλεις, το εξηγείς με λίγα λόγια.

Katerina ante portas είπε...

H δική μου φωτο δεν φορτώνει.
(Λες να πρέπει να χάσω..κιλά;) ;))
Έχω κάποιες ενστάσεις βέβαια, πχ η "απειλή" ότι κάποιος μπορεί να καταχραστεί την επωνυμία του blog σου αν δεν το καταχωρήσεις..

Ανώνυμος είπε...

@philos Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.

@katerina Μην ανησυχείς καθόλου, δεν θα μπορεί κάποιος να διεκδικήσει το δικό σου Blog.
Η διαδικασία είναι απλή.
Ζητάς το δικό σου blog, παίρνεις ένα μικρό κομμάτι κώδικα μαζί με οδηγίες το οποίο προσθέτεις στο Blog σου.
Το Sync βρίσκει τον κώδικα και καταλαβαίνει ότι το Blog είναι όντως δικό σου.
more>> http://blogs.sync.gr/blogs/claim/index.html

Eleni63 είπε...

Nα επαναλάβω και εγώ την ερώτηση του Αntvol. Ωραία η παρουσίαση.

Debby είπε...

Ένα έχω να πω!!
Τέλεια φωτογραφία!

Katerina ante portas είπε...

Δεν πρόκειται για ανησυχία, απλά δεν μου αρέσει η έκφραση.
Επίσης δεν μου αρέσει να βάζω banners διαφημηστικά (τώρα θα μου πείς έχω το stadt, αλλά όσο πιο διακριτικά γίνεται..)

philos είπε...

Νομίζω απάντησα στις απορίες antvol και Ελένης.
Κατερίνα, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να έχεις banner αν δεν θες.
Όπως και στο technorati, το μεγαλύτερο site-aggregator του κόσμου η διαδικασία κατοχύρωσης ενός site έχει περισσότερο τον χαρακτήρα μιας επιπρόσθετης ασφάλειας για τον blogger και δεν εμπεριέχει κανέναν άλλον κίνδυνο για αυτόν.Όχι ότι θα πάθεις κάτι αν δεν κατοχυρώσεις το blog σου.

Debby, σε ευχαριστώ. Αν και η γυναίκα μου λεει, καλά αυτή έβαλες που φαίνεσαι χοντρός? Λες και δεν είμαι!

michael. Σας εύχομαι καλή συνέχεια και σύντομα να έχετε και καλό ανταγωνισμό! Για το δικό μας όφελος!