20 Οκτ 2006

Ξανα-πάμε κάλπη?

Η απάντηση είναι ένα μεγάλο και βροντερό Ναι.

Πάντα θα πηγαίνω, ασχέτως...
αν το αποτέλεσμα μοιάζει προδιαγεγραμμένο ή
νιώθω ότι η δική μου ψήφος δεν θα αλλάξει τίποτα ή
γιατί πολλές φορές όπως τώρα, νιώθω δυσαρεστημένος για τις περιορισμένες επιλογές που έχω...

Θα συνεχίσω να πηγαίνω όσο είμαι όρθιος, όπως και θα πάω και αυτή την Κυριακή για τον ίδιο πάντα λόγο.

Για τον ίδιο λόγο που πηγαίνω μια φορά στο τόσο σε μια επιτροπή στο ΤΕΕ, μπας και καταφέρουμε να αλλάξουμε δυο τρία πράγματα από τα κακώς κείμενα,
ή που κατά καιρούς έλαβα μέρος σε διάφορες άλλες σημαντικές ή ασήμαντες επιτροπές με σκοπό να διαφυλάξω ή να αλλάξω κάτι,
ή που κινητοποιήθηκα για θέματα που αφορούσαν την εκάστοτε γειτονιά μου, την χώρα μου ή τον κλάδο μου,
μέχρι και το απλά να υπογράψω ένα κείμενο για τα κακοποιημένα κορίτσια αυτού του πλανήτη ή να συνδράμω σε μεγάλες διεθνείς ακτιβιστικές οργανώσεις.

via gabbagabbahey

Γιατί πάντα πίστευα ότι αν το πέταγμα μιας πεταλούδας στην Αμερική είναι ικανό να προκαλέσει έναν τυφώνα στην Κίνα, σύμφωνα πάντα με την Θεωρία του Χάους, η δική μου συμμετοχή στην διαμόρφωση ενός αποτελέσματος μπορεί να προκαλέσει ακόμα πιο θεαματικά αποτελέσματα.


Γιατί πιστεύω ότι για να αλλάξει κάποιος αυτό που θέλει,
πρέπει να κάνει αυτό που εκείνος νομίζει ότι πρέπει.
Χωρίς να ψάχνει δικαιολογίες για το αντίθετο, την αναβλητικότητά του ή την αμέλειά του.

Να προσθέσει το δικό του ποσοστό, την δική του ενέργεια για να ταρακουνήσει και να μεταβάλλει την σημερινή εντροπία.

via (rockinghamremembered)

Γιατί πάντα πιστεύω ότι η οιαδήποτε δική μου μικρή, ασήμαντη, ταπεινή πράξη, ίσως είναι αυτή η οποία θα προσδώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται για να δημιουργηθεί μια σειρά αλυσιδωτών φαινομένων που τελικά να προκαλέσουν την μεγάλη αλλαγή στο σύστημα, και να δημιουργήσουν τον τυφώνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: