17 Μαΐ 2006

When it comes to providing work/life balance, not all jobs are created equal

Ανακάλυψα ένα άρθρο που λέει μερικές απλές αλήθειες για το θέμα της ισορροπίας μεταξύ της δουλειάς (ή καριέρας), της οικογένειας και του προσωπικού ελεύθερου χρόνου.

ILLUSTRATION BY CHRISTIAN ROUX

Πόσο σημαντικό είναι να ζήσεις τα παιδιά σου να μεγαλώνουν?

Άκουσα αρκετούς πετυχημένους ανθρώπους να ομολογούν ότι ξαφνικά μια μέρα είδα τα παιδιά μου να φεύγουν από το σπίτι για να σπουδάσουν και δεν είχαν συνειδητοποιήσει ότι είχε περάσει προ πολλού η παιδική τους ηλικία χωρίς να προλάβουν να τη χαρούν οι ίδιοι και να γεμίσουν το μυαλό τους από αναμνήσεις με τα παιδιά τους.
Ένα μόνο ελάττωμα έχει η παιδική ηλικία. Ότι περνάει και φεύγει.
Και εγώ θέλω να ζήσω όσο το δυνατόν περισσότερες στιγμές με το γιο μου, να τον μάθω και να μου μάθει πράγματα, με τη γυναίκα μου, με την οικογένεια και τους φίλους.
Όλη η επιτυχία ή αποτυχία αν μπορεί να πει κανείς ότι υπάρχει στις αποφάσεις της ζωής μας, είναι στην επίτευξη της βέλτιστης ισορροπίας μεταξύ των δραστηριοτήτων και των καταστάσεων μας που θα επιλέξουμε ή που πολλές φορές μπορεί και να μας επιβληθούν.

Μετά τη γενιά τ
ων περιοδικών στυλ ΚΛΙΚ, NITRO, STATUS, η γενιά μου πέρασε σε περιοδικά πιο ώριμα που προσπαθούν να μας απεξαρτήσουν από όλα εκείνα τα σύνδρομα που μας προκάλεσαν μια ακόρεστη καταναλωτική φρενίτιδα, και ένα ατέρμονο κυνήγι επιτυχίας σε όλα τα επίπεδα - καριέρα, λεφτά, ομορφιά, ταξίδια, nightlife & life status, σπίτι, διακοπές, gourmet.
Από τα παραπάνω περιοδικά που αγόραζα, διάβαζα και συνέλεγα ανελλιπώς , τ
ώρα διαβάζω το ΠΑΙΔΙ μου και Εγώ, Real Simple και αντίστοιχης θεματολογίας άρθρα στο internet, καλή ώρα σαν το εκπληκτικό Jugglezine.

Δεν υπάρχουν σχόλια: