16 Μαΐ 2006

Απλά πράγματα!

Και ενώ χθες εκθείαζα την Google για το Trends, το οποίο σήμερα το είδα και Link στο in.gr, σήμερα είδα τη Google με μια εξαιρετικά απλή στη χρήση εφαρμογή να μου δίνει λύση σε μια επιθυμία δική μου αλλά και φίλων μου. Το θέμα των πρόχειρων σημειώσεων. Κυκλοφορούν εδώ και χρόνια διάφορες λύσεις ως ξεχωριστα προγραμματα αλλά ποτέ ως add-ons μέσα στα πιο χρησιμοποιούμενα προγράμματα, όπως είναι το Office και οι Browsers.
Το Google notebook εγκαθίσταται είτε στο Firefox είτε στον Explorer (ουουουου) προς το παρόν (όχι στο Mozilla ή στoν Opera)
Πως λειτουργεί.
Όπως κοιτάς μια σελίδα στο Firefox μαρκάρεις ένα κείμενο ή μια εικόνα ή και τα δύο μαζί, ανοιγεις κάτω δεξιά το notebook κάνεις add note και αυτόματα το μαρκαρισμένο κείμενο μεταφέρεται ως note εκεί. Προσθέτεις αν θες και δικά σου σχόλια και το κλείνεις.
Ενιοτε το ανοίγεις σε ολόκληρο παράθυρο και βλέπεις όλα σου τα Notes, τα σβήνεις, τα εμπλουτίζεις ή τα μεταφέρεις αλλού.
Ευφυέστατο γιατί είναι απλούστατο και δεν είναι ξεχωριστό πρόγραμμα.
Μάλιστα εγώ στην λίγη ώρα που το πειραματίστηκα πρόσθεσα και κείμενο από το office με copy paste.

Καλά ξυπνητούρια στη Microsoft, η οποία πλέον ασχολείται σοβαρά μόνο με τα multimedia. Σήμερα δοκίμασα τον Media Player 11, που έχει εντυπωσιακή εμφάνιση και βρίσκει γρήγορα πληροφορίες για τα Mp3 στο ιντερνετ, αλλά δεν το έχω τσεκάρει ακόμη καλά σε video και διαχείριση αρχείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: