3 Ιουν 2005

New Job!

Τις τελευταίες μέρες έχουν συμβεί τόσα πολλά και έχω σκεφτεί ακόμη περισσότερα, που πραγματικά αδυνατούσα να σκεφτώ και για αυτήν εδώ τη σελίδα.
Σκέφτομαι πολύ την επόμενη δουλειά μου. Τελειώνει ο σκοπός της τωρινής μου δουλειάς και μετά από 6 χρόνια και βάλε, πρέπει να αλλάξω πόστο, συνεργάτες, περιβάλλον και κυρίως αντικείμενο. Δύσκολη απόφαση, αν σκεφτεί κανείς ότι με το τωρινό μου αντικείμενο, ήρθα για να δουλέψω βοηθητικά για 2 εβδομάδες και παρέμεινα τόσο διάστημα!!!
Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού!
Οι συνεργάτες μου ήδη φύγανε και έχω μείνει μόνος με τον διευθυντή μου. Και αυτό μου έχει δημιουργήσει μεγαλύτερο πονοκέφαλο, γιατί ο "έρωτας του" για μένα δεν τον αφήνει να με αποχωριστεί! Κοινώς μου βάζει εμπόδια στο να αλλάξω θέση μες την εταιρεία μου.
Και στίιιιιιβω το μυαλό μου να δω τι να κάνω.
Στρατηγικά σχέδια, μακιαβελικά πλάνα, δολοπλοκίες. Όλα αυτά εναλλάσονται μές το μυαλό μου συνεχώς προσπαθώντας να βρώ πλάνο για λύση.
Και φυσικά το μόνο που με χαλαρώνει σε όλη αυτή την διαδικασία είναι οι οικονομικοί υπολογισμοί του επόμενου μισθού μου!
Τουλάχιστον έχω βγεί από την ρουτίνα και την ραστώνη του τελευταίου καιρού.
Σε αυτό οφείλω πολλά και στον υιό μου , ο οποίος την άλλη εβδομάδα κλείνει τους 3 μήνες και καθημερινά μου δίνει τρελλή χαρά και θετική ενέργεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: