31 Μαρ 2013

Το γλέντι!

Είμαστε στο Mall και ψωνίζουμε.
Ο μεγάλος καθυστερεί να βρει αυτό που θέλει, κι εγώ έχω αναλάβει τον μικρό μες το μαγαζί, προκειμένου να μην το "κατεβάσει" όλο.
Τρελλή ενέργεια.
Από τα terrible twos, φτάσαμε στον Tornado Five!
Εξαντλήσαμε τα πάντα. Τον πήρα αγκαλιά, τον ανέβασα ώμους, μέχρι που βρήκα κάτι μάλλινα σκουφιά χειμωνιάτικα, από αυτά με τα μακρυά κορδόνια και είπα να τα δοκιμάσουμε!
Ένα το ξεχώρισε. 
"Είμαι βέβαιαος ότι αυτό μου κάνει! Είναι πολύ όμορφο μπαμπά. Εξαιρετικό!"
Και το φόρεσε και πήγε να το δείξει και στην μαμά!
"Είναι ε-ξαι-ρε-τι-κό μαμά"
Η μαμά αλλά και η ιδιοκτήτρια του μαγαζιού όπως και εγώ δεν πίστευαν αυτό που μόλις είχαν ακούσει από ένα ανθρωπάκι ενός μέτρου που πριν λίγο έτρεχε σαν σίφουνας ανάμεσα στα ρούχα.
Το έβγαλε το σκουφί από το κεφαλάκι του, και χωρίς να το αφήσει στιγμή από τα χέρια του, πλέον περίμενε ήσυχος να τελειώσουν και ο αδερφός του με την μαμά του, για να το πάει και αυτό στο ταμείο.
Ηρέμησε. 
Ξαφνικά γυρνάει προς το μέρος μου.
"Μπαμπά θες να γλεντήσουμε;
Τι να γλεντήσουμε παιδί μου;
Να γλεντήσουμε μπαμπά!
Πως;
Να σου δείξω εγώ μπαμπά πως είναι το γλέντι!
Να ... έτσι και ένωσε τα δάκτυλά του ... βγάζοντας ένα μικρό αλλά καθαρό ήχο! 

"Αυτό είναι γλέντι, μπαμπά!"

Και το γλέντι ξεκίνησε! 
Τόσο απλά ξεκινάει ένα γλέντι στην ηλικία των πέντε!

6 σχόλια:

lolipopfamily είπε...

Μου άρεσε το γλέντι σας ! Ε-ξαι-ρε-τι-κό θα έλεγα. Όπα λοιπόν! Γιατί όχι;;;

Υ.Γ. Είναι φοβερός ο πιτσιρίκος σας !!!

KaPaworld είπε...

Ξέρει να γλεντάει ο γιος! Γλεντάει χτυπώντας τα δάχτυλα και κάνοντας τον μπαμπά και τους τριγύρω να μένουν παγωτό από την έκπληξη με τα λεγόμενα του...δεν είναι εξαιρετικό!
Να σας ζήσει ο ανθρωπάκος και καλό κουράγιο με τα Tornado Five...

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Απίστευτο! Την ίδια ατάκα μου λεει συχνά η 6χρονη κόρη μου "Γλέντιιιιιι!" Χτυπάει και τα δάχτυλα (που δεν μπορεί) και αρχίζει να χορεύει! Ειδικά όταν ακούει μουσική παραδοσιακή!
kathy by anthomeli

Inventive mommy είπε...

Εγώ θα μείνω στο Tornado five. Δηλαδή μετά terrible Twos και τα Awfull Three έχει και από αυτό; Πω πω γλέντια οπά!!

Litsa είπε...

Δηλαδή οι γιοί μας γεννήθηκαν με μια μέρα διαφορά; Ω τι συγκίνηση!!
Να σας ζήσει, να είναι ευτυχισμένος και πολύχρονος!

Unknown είπε...

Τα παιδια το έχουν πιάσει το νόημα!
Εξαιρετικό το γλέντι σας λοιπόν!