25 Δεκ 2008

Που Χριστουγεννα σημαινει ... (2008)


Να μαι και πάλι με έναν τίτλο ποστ που χρησιμοποιησα πολύ τα δυο προηγουμενα χρόνια.

Ήρθαν τα Χριστουγεννα και φέτος, και μέχρι προχθες η φράση του τίτλου για μένα σήμαινε πολύ πολύ δουλειά για να προλάβουμε προθεσμίες. Ούτε βόλτες, ουτε βιτρίνες, ουτε χαρτί, ούτε παιχνίδια με τα παιδιά, ούτε φιλανθρωπίες.
Δουλειά, δουλειά, δουλειά.
Αλλα πάλι φέτος από προχθές που σταμάτησα την δουλειά, νιωθω να τα καταλαβαίνω περισσότερο απο ποτέ!
Νιώθω αυτο το διάλλειμμα από υποχρεώσεις, αυτή την οικογενειακή θαλπωρή, τις μικρές οικογενειακές στιγμές, πιο έντονες απο ποτέ.
Νιώθω όμορφα. Νιώθω αγάπη. Αφησα πίσω τον τρόμο του  μήνα ετούτου και τις ανησυχίες του επομενου χρόνου. 
Το ίδιο επιθυμώ και δι υμάς!

Σας φιλώ όλους και πάω να συνεχίσω το παιχνίδι μου με τον μεγάλο... αλλά και τον μικρό υιό! 
Δεν ξέρω ποιον να πρωτοαγκαλιάσω για την ευτυχία και την χαρά που μου δίνουν!





Και φυσικά να ευχαριστήσω την γυναίκα μου για την υπομονή που έδειξε το προηγουμενο δίμηνο και τα ατελειωτα ξενύχτια μου και τα ΣΚ στην δουλειά αλλά... και για το απίθανα στολισμένο σπίτι που ετοίμασε, τα υπεροχα φαγητά της χθες και σήμερα ... (επιτέλους τόση έρευνα και πείραμα στην κουζίνα άρχισε να αποδίδει καρπους!!!)




ps.  Το καλύτερο της χθεσινής ημέρας με τον μεγάλο (3,5 και κατι)
- Μπαμπά τι κάνεις?
- Παίζω... (έπαιζα με ενα παιχνιδάκι με μπίλιες απο ένα δώρο σοκολατας)
- Γιατί παίζεις μπαμπά?
- Γιατί είμαι και γω παιδάκι!
Δεν είσαι παιδάκι... (με παραπονεμενο και έντονο συνάμα ύφος) ... είσαι μπαμπάς!
- Και γω ήμουν κάποτε παιδάκι, Γιώργο και μου άρεσαν τα παιχνίδια. 
- Ναι ... αλλα τώρα είσαι μπαμπάς ... δεν θέλω να είσαι παιδάκι... γιατί είσαι μπαμπάς... και σε έχω για τα δύσκολα....


ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!


12 σχόλια:

lemon είπε...

χαχαχαχα!! για τα δύσκολα, ε?!!
Να τους χαίρεσαι, να είστε καλά όλοι σας, Καλά Χριστούγεννα.

~~A~~ είπε...

Χρόνια πολλά!Απίστευτος ο μικρός!

Σοφία είπε...

Χαχα σε αποστόμωσε ο μεγάλος μικρός :-)

Χρόνια πολλά, καλά να περνάτε και κυρίως καλή ξεκούραση!!

Kwlogria είπε...

Άκου τι είπε το παιδί!! Γι' αυτό έχω εμπιστοσύνη στα παιδιά!! Είναι θεϊκά!! Να είσαι καλά φίλε μου, Χρόνια Πολλά, με ευτυχία και χαρά, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και καλή ξεκούραση!!! Φιλιά!!

DaNaH είπε...

Τσακαλάκι ο μικρός, ε!

Δεν το λένε τυχαία, Χρήστο, ότι το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει! ;)

Καλές γιορτές σου εύχομαι και να απολαμβάνεις κάθε χρόνο ζεστές οικογενειακές στιγμές με τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου, ειδικά τέτοιες μέρες! :)

fpboy είπε...

Χρόνια πολλά!!!!
Και εγώ μέχρι 23 του μηνός χαμένος στον κόσμο των υποχρεώσεων μου ήμουνα !
Τώρα όμως....
Καλά να περάσεις και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

Aντώνης είπε...

Αυτές είναι ατάκες για Χριστούγεννα... όσα χρόνια πολλά και να ακούσεις δεν μετράνε ούτε στο μικρό δαχτυλάκι :) Να τους χαίρεσαι όλους και να περάσετε όμορφα!

ritsmas είπε...

να περνάτε καλα και ναστε παντα ευτυχισμένοι... που είστε δηλαδή...
φιλια ριτς

Katerina ante portas είπε...

Καλές γιορτές και χρόνια πολλά , ονομαστήρια γαρ, αγαπητό μου..παιδάκι!

(Είδες ότι μόνα τους τα παιδιά θέλουν τους..θεσμούς στη θέση τους;) :))

diva είπε...

Τώρα αν πω πως δεν με άγγιξε η ατάκα του μικρού, θα πω ψέμματα
Χρόνια Πολλά (και καθόλου δύσκολα, πες του)

philos είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλες και σε όλους. Αργησα να απαντήσω, αλλά έχω βγει εντελώς εκτός τόπου και χρόνου το τελευταίο διάστημα!

Ο μεγάλος καθημερινά πετάει φοβερές ατάκες. Ανακαλύπτεις καθημερινά το μυαλό του.
Προχθές μας είπε ότι έχει μια καλή ιδέα.
"Εχω πολλές καλές ιδέες... αλλα καμια φορά έχω και κακές ιδέες"
Εμεινα άφωνος με την ειλικρινειά του!

lemon σου ευχομαι και σένα να χαίρεσαι τα ανίψια σου και όσους αγαπάς!

~~A~~ Χρόνια μας πολλά και πάλι!

Σοφία φροντίζει καθημερινά να μας αφηνει με το στόμα ανοιχτό! Η καλή ξεκουραση είναι κάτι που όντως φάνηκε ότι χρειαζόμασταν όλοι! Σου εύχομαι και σένα καλή ξεκουραση και να περάσεις όμορφες οικογενειακές στιγμές.

kwlogria, πραγματικά με τέτοιες σκέψεις του έχω απολυτη εμπιστοσύνη του μεγάλου. Εχει πολύ μεγαλη συναισθηματική νοημοσύνη! Πολλά φιλιά και σε σένα.

Δανάη, οι μικροι είναι και πιο βελτιωμένες εκδόσεις των μεγάλων, φτάνει να μην τους χαλάσουμε εμείς με τις δικές μας εμμονές και ελαττώματα!
Χρόνια πολλά και σε σένα και να περνάτε όμορφα και ταξιδιάρικα!

fpboy, σε ευχαριστώ και ελπίζω να περνάς καλά και να ξεδίνεις όπως επιθυμείς! Χρόνια πολλά!

Αντώνη, έχεις δίκιο. Αυτη η ατάκα συζητηθηκε πολύ με τους φίλους μας και σημάδεψε τα φετινα Χριστουγεννα! Χρόνια πολλά και συ να περνάς όμορφα και γλυκά με όσους αγαπάς!

Ρίτσα, πολλά πολλά φιλιά Ρίτσα και σου εύχομαι να χαίρεσαι και συ υπέροχες οικογενειακές στιγμές και να ξεκουραστείς αρκετά!

Κατερίνα, καλές γιορτές, καλή χρονιά να έχουμε, και ναι... τα παιδιά είναι αυτά που θέλουν τους θεσμούς στην θέση τους! Πολυ σημαντική η παρατηρησή σου!

Ειρήνη, σου εύχομαι και σένα Χρόνια πολλά, να περνάς καλά και η επομενη χρονιά να σου φέρει ότι επιθυμείς και να αφήσει μακρυα τις φετινες άσχημες στιγμές.

jojo είπε...

χαχαχαχα! άπαιχτος ο μικρός!