23 Ιαν 2008

Χαμογελάτε ωρέ!

και πείτε και καμια καλημέρα....

.... μες τη μούγκα πρωί πρωί!

Σκέψου να μην είχαμε και ήλιο, τι ακοινώνητοι που θα είμασταν!

ή μήπως φταίει που οι περισσότεροι το πρωί ακούνε τις γκρίνιες των δημοσιογράφων στους διάφορους ενημερωτικούς σταθμούς ή κανάλια, αντί να ακούνε κανά "ανεβασιάρικο" κομμάτι σαν και του λόγου μου, κατά το 20λεπτό στην διαδρομή Εθνική-Αττική?

Σήμερα το memory stick έπαιζε o Έλληνας πρωτοεμφανιζόμενος Yosebu και το Treat me right και στο καπάκι το αγαπημένο μου από την συλλογή TOTAL8 το Uberwiesen

(Να, Χρήστο ένα απλό roadstar έχω με usb και memory stick. Συνολικό κόστος ούτε 100€ με την εγκατασταση)
Δυναμώστε, φορέστε χαμόγελα και πείτε και καμια καλημέρα!
;)))

16 σχόλια:

bbchris είπε...

Tech freak χωρίς USB θύρα στο ράδιοκουντού του αυτοκινήτου...

θα τα είχαμε ισοπεδώσει όλα, αν συνέβαινε κάτι διαφορετικό!!!

:))))))))

philos είπε...

Περίμενε να κάνω update με νέα φωτογραφία!
;)))))

jojo είπε...

Καλημέραααααα!!!!!!

yannis είπε...

Εστω και καθυστερημένα, καλησπέρα (πλέον). Θα τσεκάρω τη μουσικούλα ;-)

Γκρινιάρης είπε...

Εμένα να με συγχωρείτε, αλλά επειδή σας πετυχαίνω λίγο αργότερα (βάλε και τη διαφορά ώρας) θα σας πω καλησπέρα! Είναι ok, ε; :)

Καλησπέρα!

ΥΓ. Ωραίο συστηματάκι για μουσική!

Ανώνυμος είπε...

α) Τι πήρες πρωί-πρωί; Κι άντε εσύ πήρες κι έχεις κέφια, εμείς γιατί να έχουμε;

β) Που θα ήσουν δηλ;

γ) Η καλησπέρααααα πιάνεται;

philos είπε...

Καλημέρα-Καλησπέρα σε όλους!

Τσέκαρε και πες μου Jaywalker! Να δω αν είμαι υπερβολικός στα γούστα μου! Αλλα το ξαναλέω. Δεν ακουγεται χαμηλά αυτή η μουσική! Δεν είναι wallpaper music.

Γκρινιάρη, όλο το κονσεπτ με σκληρό και στικ δεν κοστισε ακριβά. Αν και ο σκληρός παίζει πιο πολύ για μεγάλες αποστάσεις και εχω βαρεθεί αυτα του στικ. Εκεί έχω πολλα διαφορετικά ακουσματα, αναλογα τα κέφια.
Ασε την ποιότητα ήχου μέσω μεμορυ στικ που είναι καλύτερη από cd με mp3 είτε απλό. Το χω πάνω από χρόνο σχεδόν τώρα και είμαι απολυτα ικανοποιημένος.

philos είπε...

freedula,
a) Είδες τι λέω! Γιατί να μην είσαι και συ χαρουμενη το πρωί.
Εγω κοιμηθηκα στις 3 και αφου καθαριζα εμετους στο υπνοδωματιο!
Αλλα το πρωί ντουσακι, μουσική στο αυτοκίνητο, και πολλες πολλές καλημέρες στους συναδέρφους!
Συνήθεια που μου έμεινε από το Παρίσι.
Στην αρχή νόμιζα ότι μου κάνανε καμάκι οι κοπέλες με τόσο μπονζου όλη μέρα. Μετα κατάλαβα ότι δεν μπορεί να μου κάνανε και οι άνδρες!

β)Τετραήμερο στο Μόντε Κάρλο σε ξενοδοχειο με τρία σκουφάκια πάνω στο κεντρικό δρόμο και θέα στην θάλασσα! Τέλος! αααα και θα πέρναγα και από Μιλάνο μια μερούλα! Και όμως διατηρώ την αισιοδοξία μου!

γ)Πολύ καλησπέρα σου!
;)

Unknown είπε...

που θα πήγαινες δηλαδή σήμερα Χρίστο???
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

philos είπε...

Το είχα πεί και στο σύζυγο από το Νοέμβρη!
Την άλλη εβδομάδα παίζει ΝΥ! Αλλά έχω πάει, δεν τρελλαίνομαι κιόλας!
Ασε που δεν προλαβαίνουμε να βγάλουμε και βίζα!

philos είπε...

Και ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ σας!!!!
Ξεχάστηκα!
;))

Σοφία είπε...

Πρωί-πρωί ποιος έχει όρεξη για καλημέρες; Ένα νεύμα και πολύ είναι!

philos είπε...

Μουουρννιγκ!
;D

Ανώνυμος είπε...

τα σπαει το κομματι, τα πρωινα ακουσματα βοηθανε τον εγκεφαλο να συνελθει και σου φτιαχνουν την διαθεση.....

καλημερεσσσ

philos είπε...

Και φίλε ανώνυμε συστήνω ανεπιφυλακτα την αγορά και των δύο cd.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ!
:))

iLiAs είπε...

..για καλημέρα λίγο άστοχο, αλλά μια καλησπέρα θα την αφήσω :)