2 Απρ 2007

Κωλό-διαφήμιση ή assvertising!!!

Και όταν λέμε κωλό-διαφήμιση, το εννούμε.
Είναι μία διαφήμιση που έχει αναρτηθεί σε κώλους!
Είναι φανερό άλλοστε ... από τις παρακάτω φωτογραφίες:


Ο νέος - πετυχημένος θα έλεγα - όρος assvertisising δεν είναι δικός μου αλλά τον δανείστηκα από το TheSpunker και προκύπτει από την επινόηση της KODAK να διαφημιστεί στα σλιπάκια μοντέλων που χρησιμοποίησε κατά την διάρκεια συνεδρίου για την φωτογραφία στο μαγευτικο Κίεβο της Ουκρανίιιιας και τα οποία καθε τρεις και λίγο σκύβαν .... να αρπάξουν μια πέτρα (που έλεγε και ένας φίλος) !!!
Δείτε σχετικά εδώ.

Τώρα πετύχαν διαφήμιση ή δυσφήμιση του brand name της KODAK, θα σας γελάσω... Δεν είναι το άθλημα μου το marketing.
Μήπως η κωλο-διαφήμιση παραπέμψει συνειρμικά και στο κωλο-προϊόντα? Δεν μπορώ να απαντήσω.

Εμένα πάντως μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση .... η διαφήμιση .... και μόνο!

p.s Αθλια εντύπωση μου έκανε και αυτή με το τυρκουάζ φόρεμα! Και αυτή κοπέλα της Kodak είναι! Μπλιαααααααχ!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..συνεχεια απο προηγούμενο comment

Δεν ντρέπεσαι λιγάκι να μας παρουσιάζεις τετοια πράγματα Αγίες Μέρες;

Ντροπη και στους άθεους της KODAK, ας βάζανε τουλάχιστον κάτω απο το Kodak, δυο κόκκινα αυγά και ενα "ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ",

philos είπε...

Τεστάρω την θέληση σου τέκνο μου!
Ελπίζω στην ανάσταση να μην φας μόνο ... σαν να μην υπάρχει αύριο...

;)))

Ανώνυμος είπε...

:-)

Alitovios είπε...

Τώρα ποια μπορούμε να λέμε πως μια διαφήμιση είναι του κώλου και να θεωρείτε καλό πράγμα.

philos είπε...

Τέτοιες διαφημίσεις για μένα τουλάχιστον θα είναι πάντα του κώλου! Με την έννοια που έχουμε μέχρι σήμερα!