21 Φεβ 2007

Έκπτωση 60% στα ηλεκτρονικά γίνεται?

Μωρέ γίνεται και παραγίνεται! Και ιδού του λόγου το αληθές:

Πριν λίγες ημέρες και εντελώς ξαφνικά, με άφησε το τροφοδοτικό του φορητου που χρησιμοποιώ στην δουλειά.

Μια το γεγονός ότι αυτός είναι ο μοναδικός υπολογιστής που χρησιμοποιώ στην δουλειά συν το γεγονός ότι η μπαταρία του πλέον δεν κρατάει πάνω από 15 λεπτά, έκανε επιτακτική την ανάγκη να πάω έστω και μόνος μου - χωρίς να κάνω παραγγελία από το Τμήμα Προμηθειών - και να αγοράσω τροφοδοτικό, μιας και από προηγουμενη περσινή εμπειρία μου, οι dealers της ΗP θέλουν κανα μήνα να φέρουν το αντίστοιχο original τροφοδοτικό.

Πρώτος σταθμός
Multirama.
To προσωπικό ευχάριστο, με αρκετές γνώσεις και καλή διάθεση, προσπάθησε να με εξυπηρετήσει από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο κατάστημα. Είμαι άλλοστε τακτικός τους πελάτης για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Μου προτείναν το τροφοδοτικό της φωτογραφίας στην τιμή των 83 και κάτι Ευρώ.
Εγώ θυμόμουν ότι πέρσι το ίδιο τροφοδοτικό το είχα αγοράσει με 65 ευρώ από το ίδιο μαγαζί, και μάλιστα όταν το ανέφερα στον πωλητή μου ανταποκρίθηκε ότι δεν είναι ακριβό, αν σκεφτείς ότι ένα original κοστίζει πάνω από 150€, κάτι στο οποίο δεν είχε άδικο (αλλά μην ξεχνάμε ότι με άφησε σε 15 μήνες περίπου!), αλλά και πάλι δεν μου απάντησε στην παρατήρηση μου ότι από πέρσι είχε ακριβύνει κατα ένα 25% περίπου.
Αν ήμουν μόνος, το πιθανότερο θα ήταν να το αγόραζα εκείνη την στιγμή, μιας και δεν θα πλήρωνα εγώ, αλλά η εταιρεία, αλλά η προτροπή της γυναίκας μου να πάμε και στο Πλαίσιο, που θυμόταν ότι είχε δει ένα αντίστοιχο στα 50€ με έκανε να αναβάλλω την απόφασή μου.

Δεύτερος σταθμός
Πλαίσιο.
Μπαίνω, ένας εξίσου ευχάριστος και προσηνής πωλητής, με εξυπηρέτησε, εξηγώντας μου ότι το εν λόγω τροφοδοτικό (αυτό της φωτογραφίας και ίδιο με αυτό του Μultirama) είναι στα 65€, αλλά λόγω ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ το είχαν προσφορά στα 50€!!! ήτοι 40% κάτω από την τιμή που μου πρόσφερε το ίδιο εξάρτημα το Multirama!

Εδώ δεν το ξανασκέφτηκα. Πήγα σφαίρα με το προϊόν στο ταμείο.

Με ρωτάει η κοπελίτσα στο ταμείο:

- Απόδειξη ή Τιμολόγιο? Τιμολόγιο.
- ΑΦΜ? 09xxxxxx
- A, είστε από την Ταδε εταιρεία? Ναι ναι και Τμήμα Τάδε.
Ωραία... Η τιμή για την εταιρεία σας είναι 33,93!!!! Θα πληρώσετε μετρητοίς ή με πίστωση?

Εκεί κοντοστάθηκα, ξαναρώτησα το αντίτιμο και αφού βεβαιώθηκα ότι άκουσα καλά, είπα με μια χαμηλόφωνη τρακαρισμένη φωνή:
- Μετρητά!

Δεν θα κάνω άλλα σχόλια.

Θα παραθέσω απλά τις τιμές και πάλι, αλλά από την ανάποδη:

Τιμή Πλαισίου με εταιρική έκπτωση : 34€

Τιμή Πλαισίου με απλή έκπτωση : 50€ (47% περισσότερο κέρδος)

Τιμή Πλαισίου προ έκπτωσης : 65€ (91% περισσότερο κέρδος)

Τιμή Μultirama χωρίς έκπτωση : 83€ (144% περισσότερο κέρδος)



Η έκπτωση που πέτυχα λόγω εταιρείας, ήταν της τάξης του 60% περίπου, που σήμαινε (αν μου την έκανε το Multirama) 144% λιγότερο κέρδος για το κατάστημα.

Αυτάαααα! Προς γνώση όλων και συμμόρφωση!

9 σχόλια:

antvol είπε...

Χρόνια τώρα είχα την αίσθηση ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ, τουλάχιστον στον τομέα κόστους, είναι το καλύτερο μαγαζί. Και πάντως φθηνότερο από Μουλτιράμα και Παπασωτηρίου.

Η ιστορία σου μάλλον με δικαιώνει.

bbchris είπε...

Τώρα το έμαθες εσύ ότι το Μουλτιράμα είναι παρασάγκας πιο ακριβό απ' το Πλαίσιο?
Πάντως οι ITήδες μας προτείνουν eshop ή e-direct. ;)

philos είπε...

Παλαιότερα το ήξερα αυτό. Απλά τα τελευταία δύο χρόνια και λόγω της αναδιοργάνωσης του Multirama, βρήκα πολύ καλό και εξυπηρετικό service, αλλά και απίθανες προσφορές, τις οποίες δεν τις σύγκρινα μόνο με το Πλαίσιο ή το e-shop (το e-direct επειδή το παρακολουθώ από την πρώτη μέρα, μιας και δουλευα δίπλα σχεδόν, μου έχει αφήσει πολύ ασχημες εντυπώσεις) αλλά με κάθε online μαγαζι στην Ελλάδα (skroutz.gr) ή και στο εξωτερικό (e-bay.co.uk αλλά μόνο για καινούρια).
Εγώ αυτό που ήθελα να τονίσω με αυτό το ποστ είναι ότι σήμερα με τις δυνατότητες που δίνονται για ερευνα αγοράς, πρέπει να ψαχνόμαστε πάντα και ειδικότερα όταν πάμε να αγοράσουμε και το πιο ασήμαντο πράγμα. Εκεί συνήθως μας "βαράνε"!

philos είπε...

Για δείτε τι αποτελέσματα βγάζει το skroutz εδώ.

Και αν δεν βιαζόμουν και το παρέγγελνα από το ebay, κοιταχτε εδώ τις τιμές!

phivos είπε...

Ασχετο αυτό που θα σε ρωτήσω, αλλά αν κατάλαβα καλά, έχεις φορητό HP, το τροφοδοτικό του οποίου σε άφησε στους 15 μήνες, το αντικατέστησες με συμβατό που κι αυτό σε άφησε στον ένα χρόνο; Ετσι έχουν τα πράγματα;

philos είπε...

Ακριβώς έτσι. Βέβαια για την HP δεν λέω ότι έχει ελλατωματικά τροφοδοτικά γιατί απλά χάλασε η επαφή στο καλώδιο με τον μετασχηματιστή (και δεν ρίσκαρα να το δώσω για φτιάξιμο), αλλά και εγώ το καλώδιο το δίπλωνα και το ξεδίπλωνα 3 φορές την ημέρα για 15 μήνες! Στο συμβατό χάλασε ο μετασχηματιστής μάλλον.
Σε κάλυψα?

phivos είπε...

OK. Thanks

Μαύρος Γάτος είπε...

Άσχετο, τον ΑΦΜ που λέγαμε, πόσο τον πουλάς;;;;;

Σ;)))))))))

Μαύρος Γάτος είπε...

Και όλες αυτές οι τιμές για κάτι που στην Αγγλία πουλιέται 15 ευρώ (χωρίς κάποια ιδιαίτερη έκπτωση...)

έ ρε ληστεία που πέφτει στο χωριό μας...