8 Ιαν 2007

Επί τροχάδην αλλά πολύ σημαντικά!

Δυστυχώς μου έπεσε πολύ δουλειά. Και χθες και σήμερα και πολύ πιθανόν και αύριο όλη μέρα.
Οι εξελίξεις τρέχουν και εγώ θέλοντας να βοηθήσω το πιστό μου αναγνωστικό κοινό και όχι μόνο θέλω να προτείνω μία ακόμη λύση.

Στην παρακάτω διεύθυνση θα βρείτε το δικό μου "monitor" την σελίδα μέσα από την οποία παρακολουθώ τα περισσότερα από τα blogs που με ενδιαφέρουν σήμερα.
Την έκανα public για να την βλέπουν όσοι επιθυμούν.

Πατήστε ντε, μην φοβάστε!

Κάτι τέτοιο θα δείτε:


Το έβαλα και μόνιμα στα δεξιά κάτω από τις σημαιίτσες "PHILOS - "MONITOR" by GOOGLE READER"!!

Όσους τους βολεύει αυτή η πρόταση έχουν δύο λύσεις.
Ή ανοίγετε δικό σας Google Reader Λογαριασμό και βάζετε εσείς όσα Blogs σας ενδιαφέρουν (θα κάνω ιδιαίτερο μάθημα σε αυτό όταν βρω χρόνο και σίγουρα εντός της εβδομάδας) ή
....
μου προτείνετε και όσα υπόλοιπα blogs θέλετε να βρίσκετε στην δικιά μου δημόσια σελίδα και εγώ θα προσπαθήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ να τα προσθέσω χωρίς περιορισμούς και άλλες ηθικές αναστολές.
Στην δικιά μου βιβλιοθήκη χρόνια τώρα βρίσκονται οι Mίκυ Μάους μου δίπλα στον Καζαντζάκη και ο τελευταίος δίπλα στον Παμούκ και ποτέ κανένας τους δεν μου παραπονέθηκε για την συγκατοίκηση...

Και μην ξεχνάτε....
το νούμερο 11,111 πλησιάζει....

Για θυμηθείτε ....

όσοι δεν ειναι εξοικιωμένοι τεχνολογικά, ας κάνουν απλά save as... την σελίδα στο browser όταν πετύχουν τον counter κοντά στο 11,111.

2 σχόλια:

Debby είπε...

Εγώ πάλι γα δική μου χρήση χρησιμοποιώ το bloglines. Το πρόβλημα είναι ότι μέχρι τώρα λόγω ύπαρξης monitor δεν είχα βάλει πολλά blogs να παρακολουθώ. Τώρα νομίζω θα βάζω όλα όσα πέφτουν στην αντίληψη μου.

philos είπε...

Και εγώ όταν βρω χρόνο θα κάνω export τα links του reader στο Bloglines. Μάλλον βολεύει περισσότερο σαν public aggregator.