20 Δεκ 2006

Yououou, you started something

you started something in my soul!

Το κομμάτι που παιζει στην διαφήμιση του Southern Comfort, λέγεται You started something και είναι από τους Crazy Penis (πιπέρι στο στόμα μου). Πριν λίγο καιρό μου είχε καρφωθεί αυτό το κομμάτι και είπα να ψάξω να το βρώ. H απάντηση ήρθε πολύ γρήγορα, γιατί έκανα την σωστή ερώτηση στο σωστό site!
Δείτε την αναζήτηση μου στο answers.com

Επομενη αναζήτηση το τραγούδι στην διαφήμιση του αρώματος Kenzo L'amour. H απάντηση από το yahoo answers και πάλι! "Good friday" by CocoRosie from the album "La maison de mon reve".




Η επιβεβαίωση στο youtube.com, όπου βρήκα και το βίντεο αυτής της πανέμορφης αισθητικά διαφήμισης.
Και χάρη στη διαφήμιση αυτή ανακάλυψα ένα ιδιαίτερο γυναικείο συγκρότημα, τις CocoRosie. Μπείτε στο youtube να πάρετε μία ιδέα από την μουσική τους. Εγώ την λάτρεψα! Μου φέρνει στο μυαλό ασυναίσθητα χαλαρές χειμωνιάτικες lounge εικόνες σε παριζιάνικα καφέ...

Επόμενη διαφήμιση, επόμενο αγαπημένο κομμάτι?

Δεν υπάρχουν σχόλια: