

και μια ερώτηση για να δουμε αν εμπεδώσαμε τα παραπάνω όλοι εμείς που είμαστε εκτός χώρου διαφήμισης.
Στην διαφήμιση, τα καθαριστικά τι καθαρίζουν καλύτερα ?

Εγώ ως απλός στόχος της διαφήμισης, πιστεύω ότι τελικά "Τhere's nothing bad about advertising as long as it's good!"
Και όταν χρησιμοποιείται και για καλό σκοπό, η διάδοση μιας καλής διαφήμισης μπορεί να φέρει θεαματικά αποτελέσματα.
Μία τέτοια περίπτωση είναι και αυτή της τελευταίας καμπάνιας της Διεθνούς Αμνηστίας.
Η διάδοση της μέσω διαδίκτυου (mails και blogs, όπως έπραξε ο Κλέαρχος) είχε ως αποτέλεσμα τα hits στο site της Δ.A.να ανέρθουν σε σύντομο χρονικό διάστημα απο 1000 την ημέρα σε πάνω από 10.000! (πηγή "Έψιλον" στις 10.12.06)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου