10 Οκτ 2006

Xtreme Χιούμορ στην Διαφημιστική Καμπάνια της Virgin Mobile

via (advertisingforpeanuts)



Ποιος είναι ο Ross??? ;-))

Έχει κανένας καμιά άλλη ιδέα να τους προτείνουμε?

Η δική μου ιδέα, δείχνει μια οικογένεια μπαμπάς, μαμά, δυο παιδιά πάνω από δύο κρεβάτια όπου είναι ξαπλωμένοι οι υπεραιωνόβιοι παππούς και γιαγιά, με την λεζάντα να λέει:

"Upon receiving the last bill of the mobile, we brought them back from the nursing home to save the calls' cost"
Πάντως η ιδέα μου φάνηκε αρκετά προωθημένη και μου θυμίζει αρκετά την αντίστοιχη διαφήμιση της Bayer για τις παιδικές ασπιρίνες! Θυμάστε?

2 σχόλια:

Yian-Yiot είπε...

Geia sou phile,
Korifaia diafimisi pou eixa dei sto belgio se stasi leoforeiou. Gkomena me aspro igro pou thimize.... (ksereis ti) stin mapa kai apo kato lezanta:
Ante na to peis tora auto me sms.

kai diafimize ta nea tote mms se kinita.
An den to deis den to pisteueis.
Yiannis

philos είπε...

Και βέβαια την θυμάμαι... ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΉ. Είναι το χόμπυ μου και μαζεύω διαφημίσεις χρόνια τώρα. Αν το θυμηθώ (γιατί πρέπει να την έχω σε backup), θα την κάνω ποστ.