15 Ιουν 2006

Με μάτιασα!!!

Έγραψα και γω ένα "αθώο" ποστ για την υπερωριακή εργασία (τσάμπα θα πήγαινε η έρευνα που έκανα για την δουλειά?) και πόσο θα ήθελα να δουλεύω 4 μέρες μόνο και τσουκ, να σου δουλειές με φούντες στο τμήμα!!! Και όταν έχω εγώ και ο κυρ Φίλιππος δουλειά, σημαίνει ότι κάποιοι άλλοι έχουν προβλήματα, που περιμένουν λύση.
Δεν υπάρχει χρόνος να χαζέψω ούτε τον google reader μου, ούτε καν να απαντήσω στα comments!
Ποσότητες, άρθρα, σιδεροβεργες, γερανοί, φρεατοπάσσαλοι, εκσκαφές, αρχαιολόγοι, αδερφές (όχι νοσοκόμες!), Άραβες, Ισπανοί, δικηγόροι, ευρώ, δολλάρια (πολλά δολλάρια!), ατελείωτα meetings και πολλές πολλές υπερωρίες.
Όχι μόνο μες στα χαρτιά μου, αλλά δικές μου υπερωρίες. Κακοσυνήθισα.
Είχα κάνα χρόνο να δουλέψω έτσι και μου ήρθε απότομα.
Άλλα γούσταρα. Έκανα παιχνίδι. Λες και κάποιος εκεί ψηλά, κατάλαβε πόσο οιχτρά βαριόμουν και έβαλε το δακτυλάκι του να σπάσει η μονοτονία.

Αν είχα καταφέρει να πάω και Ιρλανδία...
Δεν πειράζει, τα καλύτερα έρχονται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: