18 Μαΐ 2006

Θέλω να μείνουμε δυο καλοί φίλοι. Τι λες, Φίλοι?

Και δώστου τώρα:
ΟΥΟΥΟΥΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ
ΟΥΟΥΟΥΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ

Δεν προσπαθώ να διαφημίσω το Nova, που ούτως ή άλλως τα τελευταία δύο χρόνια βγάζει τη μια διαφήμιση καλύτερη από την άλλη (Savvas, cafeeee. El Greco e partiou, El Greco e partiou), ούτε να μειώσω την συνδρομή μου σε αυτή.
Απλά θέλω να ευχαριστησω και εγώ με την σειρά μου τους bloggers (ή μάλλον τις θηλυκού γένους blog-ίτισσες) που μου κάνανε την τιμή να τοποθετήσουν το link του "Σκέφτομαι αρα υπάρχω" σε μια γωνίτσα μόνιμα στα δικά τους blogs, με αποτέλεσμα την κατακόρυφη άνοδο της κίνησης εδώ πέρα (από 5 την ημέρα σε 8 -including me!, είναι 60% αύξηση).
Για αυτό και δημοσιεύω
παρακάτω και δίπλα τα links των:

Katerina's Diary
Με σήμα κατατεθέν μια τροφαντή γυναίκα του Botero. Ένα blog που μυρίζει Ελλάδα. Εμένα προσωπικά με ταξιδεύει με τις φωτό και τα κείμενα του.

ΛΛΛΕΜΟΝ
Τα τρία ΛΑΜΔΑ τα πήρα από το διεύθυνση του link, και μάλλον αποτελούν ένα μικρό αυτοσαρκασμό λόγω καταγωγής (Σαλλονικιώτισσα γαρ). Όμορφα κείμενα και ωραίοι επιλεγμένοι πίνακες και φωτό. Ποικίλλης ύλης. Γοητευτικό σε εμφάνιση.

ΤΡΙΑΝΤΑΡΑ
Αν ήμουν 18 χρονώ θα με είχε εξιτάρει τέτοιος τίτλος!!!
Τώρα στα 30φεύγα μου, μάλλον το αντίθετο θα με εξίταρε! Ντροπής να λέω τέτοια πράγματα παντρεμένος και με παιδί! (
Με διαβάζει και η γυναίκα μου, μην το ξεχνάμε!)
Το πρόλαβα εν τη γενέσει του, ακόμη διαμορφώνει χαρακτήρα (όπως και γω άλλοστε), αλλά πιστεύω από τα πρώτα post του ότι είναι ξεχωριστό, με ωραίες ιστορίες και αρκετά αυθόρμητο και ατίθασο.
"
Αν δουλέψει καλά και ακούει τους δασκάλους της στο σπίτι, μπορεί να πετύχει πολλά με τη φωνή και την εμφάνιση που διαθέτει! "

Και τώρα αν επιμένετε και θέλετε να μεσολαβήσω για σύνδρομή σας στη Nova, ε δεν θα σας εμποδισω, τι φίλοι είμαστε? Φίλοι?


ΟΥΟΥΟΥΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ
ΟΥΟΥΟΥΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑ

6 σχόλια:

triantara είπε...

χαχαχαχαχα! τώρα είδα το ποστ σου.
κι όμως, εγώ επιμένω ότι η γριά η κότα έχει το ζουμί (μουαχαχαχαχαχαχα!)
τις διαφημίσεις και το Νοβα που λες δεν τα ξέρω, το παραδέχομαι, αλλά αφού έχουμε μέσο, ε τότε, μέσα και εγώ! ;)
α, και φοβερό το ποστ για το clipmarks, θενκ γιου!

philos είπε...

Ξέχασα παντελώς ότι βρίσκεσαι στη Γερμανία και έχεις άγνοια των ελληνικών τηλεοπτικών δρώμενων. Θα προσπαθήσω να βρω τα βίντεο κλιπ ή το τσιγκλ από το ραδιόφωνο για την διαφήμιση του δορυφορικού καναλιού της NOVA και να στα στείλω (ή να τα ανεβάσω εδώ πέρα!). Όσο για την τελευταία φράση που σου έγραψα είναι μια από τις φρασεις κλισέ που ακούγονται στο ελληνικό fame story (αυτό πάλι δεν χάνεις και τίποτε που δεν το παρακολουθείς).
Γενικά τελευταία έχουν βγει εκπληκτικές διαφημίσεις στην ελληνική τηλεόραση και πολύ περισσότερες στο ραδιοφωνο.

triantara είπε...

καλά ε; καλά που διάβασα το ποστ σου γιατί δεν κατάλαβα καθόλου ότι αντί να σβήσω το λινκ skiagmata kai oramata που έγινε το alloena, έσβησα το δικό σου!
καλά! που ζω;;;;;;;

:)

Katerina ante portas είπε...

Σε ευχαριστώ phile για τα καλά σου λόγια. Η ευχαρίστηση να σε διαβάζω είναι δική μου!

lemon είπε...

χαχα, ευχαριστώ πολύ! τα 3 λ ήταν γιατί ήθελα οποσδήποτε να βάλω lemon, και θεώρησα οτι το lll θα φανεί σαν ένα παχύ l (!!!!) (είμαι και πόντια εκτός απο θεσσαλλλονικιά, οπότε βάλε με το νού σου...!!!)

philos είπε...

Αγαπητές μου φίλες, τίποτε δεν είναι τυχαίο στο μάταιο τούτο κόσμο. Και με τις τρεις σας έχω σημαντικά κοινά σημεία.
α)Έχω συγγενείς Έλληνες στη Γερμανία, έχω ταξιδέψει εκεί και έχω ζήσει χρόνια με πολλούς Έλληνες μετανάστες και Γερμανούς στην Ελλάδα.
β)Από το σόι της μάνας μου κατάγομαι από Σπάρτη και έχω κατέβει πάμπολλες φορές κάτω σε συγγενείς και κολλητούς που ζούνε εκεί. Θείος μου είναι ένας ιδιόρρυθμος τύπος που κατέβαινε πριν χρόνια με το άλογο του για βόλτα στο κέντρο της Σπάρτης.
γ)Τρία από τα καλύτερα μου χρόνια τα έχω ζήσει στην Θεσσαλονίκη, όπου είχα πάει μόνιμα για δουλειά. Έμεινα 3 χρόνια Τούμπα και έχω φίλους και φίλες μοναδικούς από πάνω (και ειδικά Ποντίους!!!). Τι να σε λλλέω τώρα! Την λατρεύω και μου λείπει πολύ η Θεσσαλονίκη!