4 Ιαν 2006

Oι αγορές ως συγκοινωνούντα δοχεία

Όταν οι αγορές πάνε καλά, εμφανίζονται και τα πρώτα αισιόδοξα άρθρα. Πριν κάνα χρόνο όλες οι εφημερίδες ανακαλύπτανε την κινέζικη εισβολή και τρομοκρατούσαν τον κόσμο, δίχως να προβάλουν κάτι θετικό.
Σε κάθε αρνητική είδηση υπάρχει κάτι θετικό. Και μόνο ότι κάποιοι άνθρωποι δουλεύουν και στύβουν το μυαλό τους για να αντιμετωπίσουν τα όποια αρνητικά δεδομένα έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία κάτι καινούριου ή μιας καινοτομίας.
Και οι γιαπωνέζοι έγιναν γνωστοί και πλούσιοι με τα τραντζιστοράκια, αλλά διατηρήθηκαν στην κορυφή με την υψηλή τεχνολογία και ποιότητα που προσφέρουν. Πάντα υπάρχει η ζήτηση για φθηνά και ακριβά προϊόντα. Και μάλιστα με την Κίνα και την Ινδία τώρα μπαίνουν στο χορό του καταναλωτισμού και κοντά 2 δις άνθρωποι ή γύρω στα 40 % νέοι ισχυροί καταναλωτές, που θα νιώσουν την ανάγκη να αγοράσουν Louis Vuitton, Mercedes και να κάνουν διακοπές στην Καλντέρα της Σαντορίνης!!!

Διαβάστε αυτό το άρθρο. Απλό και περιεκτικό!
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_385253_30/12/2005_168413
Και αν σας ενδιαφέρει πως λειτουργεί και η Σαουδική Αραβία διαβάστε και αυτό:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_385260_30/12/2005_168425

Δεν υπάρχουν σχόλια: